Moderator: Redaktörer
marbrink skrev:...Musical Fidelity. Märken som ofta presterar väldigt bra i tester och dessutom brukar mäta riktigt bra.
ignatz skrev:Jag minns hörlurstestet, det måste ha varit eländigt att utföra!
Greensleeves skrev:Jag önskar er alla aktiva inom LTS lycka till!
Jag hoppas att ni kliver upp ur sängen vareviga dag, pigga på livet och frustande av vitalitet!
Jag önskar er all upptänklig livsglädje och energi!
Jag tycker att ni representerar bland det finaste som finns i samhället; ideella aktiviteter till andras fromma!
Kaffekoppen skrev:Tack för alla fina ord!
ps.. det är ju möjligt att bli medlem och tom vara medhjälplig
IngOehman skrev:Har varit helt låg sedan Svante-attacken här på faktiskt.
Merkurius skrev:Nefilim skrev:Hur blir jag medlem i LTS om jag vill betala via InternetbanK?? Det finns ju inte så mycket utrymme att skriva i då!?
Även jag önskar svar på ovanstående fråga.
Dahlqvist skrev:Callisto skrev:Varför inte lita till sina egna sinnen?
Ja, främst hörseln då kanske om det gäller hifi. Ögonen är sämre på att höra även om så inte alltid tycks vara fallet.
Callisto skrev:"Låter apparaten bättre" för att LTS tycker att apparaten är en mycket bra återgivare???
Callisto skrev:Vad är problemet; köp en 668:a ett par Pi60 och en nad 208 (eller rotel 1090), då har du bland det bästa som går att frambringa.
Det är tydligen så det ska låta när det är som bäst.
Callisto skrev:Eller har någon kanske märkt att det finns andra produkter där ute som återger ljudet mer trovärdigt![]()
Nisse skrev:Det är intressant att seför så tycker jag ocksåPelle skrev:glass är gott!
Kul kille. Du inser inte att det är just för att man skall låta HÖRSELN vara det styrande instrumentet som man ordnar F/E-tester?Callisto skrev:Tror det handlar om att lita blint på mätvärden och vad några "auktoriteter" här på forumet anser. Lita till sina egna sinnen (hörseln) står inte högt i kurs, tyvärr.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 35 gäster