Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:
Dina invändningar om har absolut inget med ämnet att göra och hör hemma i en egen tråd, vilken ändå redan har avhandlats. Alla här på forat vet vad det handlar om vilket medför att din smutskastning är redundant information.
Max_Headroom skrev:Om någon pillar bort fronten, kan då denna antas vara intresserad av produkten eller inte?
Säljaren borde gå Max grundkurs 1A för säljare.
Harryup skrev:Man ber om lov att få röra högtalare först.
Nattlorden skrev:Har råkat ut för liknande händelse i Danmark... fick inte provlyssna ett par Jamo Oriel i butik - troligtvis för att han inte trodde en svensk skulle köpa så dyra saker i danmark. Jag var dock ärligt intresserad av att höra dem då - efter en intressant hemma-hos artikel i H&M.
enJohn skrev:Har länge funderat på om det är legitimt att be om att få fingra på och provlyssna saker, även då man inte är direkt i köpläge. Jo, självklart säger säkert vissa, men det är ju inte så självklart, vilket märks på en hel del säljare om inte annat, som verkar vara ute efter snabba affärer mer än en långsiktig relation (hm, vad skriver jag egentligen...![]()
)
Merkurius skrev:Vee-Eight: Precis! I dessa butiker får man nog nöja sig om man kommer till punkt 1.
NK skrev:NK Sound & Vision är till för dig som har höga krav på hemelektronik. Vårt breda sortiment innehåller ett stort antal välrenommerade varumärken, där helhetslösningar med ljud och bild fungerar i harmoni med varandra. Hos oss får du professionell och personlig rådgivning att hitta rätt produkt till rätt ändamål. Vår höga servicenivå ger dig full servicegaranti. Vi bistår med både leverans, montering och installation hemma hos dig.
Välkommen.
Merkurius skrev:Vee-Eight: Precis! I dessa butiker får man nog nöja sig om man kommer till punkt 1. Även seriösa butiker som ex. sysslar med hemmabio vill inte ta fram och demonstrera produkter som de knappt tjänar något på. Nu har jag inte sett deras marginaler på dessa produkter men jag väljer att tro på dom
Strauss skrev:,
Bojkotta Sony och deras Gestapofasoner säger jag, spionera på folk och hålla på, det är skamligt.
Köp inget som ges ut av dom, ladda ner det istället.
Piotr skrev:Stör mig enormt på detta, jag vill fan veta vad jag får när jag köper tamponger..![]()
![]()
/Peter
housemicke skrev:lite OT men varför vill många människor pilla in diskanterna på högtalare? nästan alla högtalare jag sett på siba/genanten/onoff/whatever har intryckta diskanter, det verkar va en epidemi, undra om folk brukar trycka in sina egna diskanter hemma?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 22 gäster