Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Min erfarenhet av Kolektor inskränker sig till en kort jämförelse med min Sentec SC-9. Kolektorn var bättre men inte så mycket bättre att det för mig rättfärdigade kostnaden för ett byte.
Skillnaden ligger i att Kolektorn är lite mer exakt i sin återgivning, tightare bas för att ta ett exempel. Tonalt är SC9 och Kolektor väldigt lika, vilket överaskade mig som aldrig varit någon större vän av Linn s elektronik.
Vore jag utan försteg så skulle en begagnad Kolektor ligga mycket bra till, en sådan kan man få loss för 3-4 tusen.
/ B
McFlippaFlaster skrev:Bill50x skrev:Min erfarenhet av Kolektor inskränker sig till en kort jämförelse med min Sentec SC-9. Kolektorn var bättre men inte så mycket bättre att det för mig rättfärdigade kostnaden för ett byte.
Skillnaden ligger i att Kolektorn är lite mer exakt i sin återgivning, tightare bas för att ta ett exempel. Tonalt är SC9 och Kolektor väldigt lika, vilket överaskade mig som aldrig varit någon större vän av Linn s elektronik.
Vore jag utan försteg så skulle en begagnad Kolektor ligga mycket bra till, en sådan kan man få loss för 3-4 tusen.
/ B
Var det ettan eller tvåan och hur gammalt var det??
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster