Moderator: Redaktörer
Flint skrev:Se det som en ickevetenskaplig test där personligt tyckande är tillåtet.
Något som jag kan tycka saknas i LTS:s synsätt.
niklasz skrev:Flint skrev:Se det som en ickevetenskaplig test där personligt tyckande är tillåtet.
På vilket sätt skulle personligt tyckande göra LTS tester mer läsvärda? Jag föredrar att få pålitlig information och sedan lägga till mitt eget subjektiva tyckande, inte få skribentens subjektiva tyckande.
niklasz skrev:Flint skrev:Jag tackar för visat civilkurage. Ni har på ett mycket pedagogiskt sätt punkterat en del fördomar.
Vilka fördomar har punkterats?
Flint skrev:Jag tackar för visat civilkurage. Ni har på ett mycket pedagogiskt sätt punkterat en del fördomar.
Flint skrev:niklasz skrev:Flint skrev:Jag tackar för visat civilkurage. Ni har på ett mycket pedagogiskt sätt punkterat en del fördomar.
Att det ofärgade, dvs. före, alltid är att föredra.
niklasz skrev:Flint skrev:niklasz skrev:Flint skrev:Jag tackar för visat civilkurage. Ni har på ett mycket pedagogiskt sätt punkterat en del fördomar.
På vilket sätt är det en fördom? Det är väl snarare ett ställningstagande.
Flint skrev:niklasz skrev:Flint skrev:Jag tackar för visat civilkurage. Ni har på ett mycket pedagogiskt sätt punkterat en del fördomar.
dimitri skrev:Och ja, det finns de som föredrar färgat. Jag har aldrig läst att LTS förneket detta faktum. Det som väckte heta känslor har varit att en del personer inte kunde acceptera detta enkla faktum, dvs att just de skulle föredra färgat.
MP skrev:niklasz skrev:Flint skrev:Jag tackar för visat civilkurage. Ni har på ett mycket pedagogiskt sätt punkterat en del fördomar.
Att öppen lyssning på något sätt skulle vara pålitlig.
dimitri skrev:Flint skrev:niklasz skrev:Flint skrev:Jag tackar för visat civilkurage. Ni har på ett mycket pedagogiskt sätt punkterat en del fördomar.
Dra inte mig in i denna skara, jag gissade rätt därför att jag föredrog "f".
Och ja, det finns de som föredrar färgat. Jag har aldrig läst att LTS förneket detta faktum. Det som väckte heta känslor har varit att en del personer inte kunde acceptera detta enkla faktum, dvs att just de skulle föredra färgat.
Flint skrev:Jag tycker ur konstruktionssynpunkt att det är intressant att veta vad i ljudet och konstruktionen man uppfattar som bra och dåligt. Jag har lärt mig en hel del som jag kommer att ha nytta av.
Det där förstod jag inte alls. Utveckla gärnaFlint skrev:Piotr skrev:I det andra testet var jag osäker på om jag hörde nån skillnad alls, lite rastlös.
/Peter
Vilket om jag har förstått det rätt är vad LTS föredrar.
Kaffekoppen skrev:Det där förstod jag inte alls. Utveckla gärnaFlint skrev:Piotr skrev:I det andra testet var jag osäker på om jag hörde nån skillnad alls, lite rastlös.
/Peter
Vilket om jag har förstått det rätt är vad LTS föredrar.![]()
Jag har inte lyssnat på klippen än alls, eftersom det är lite fånigt att ens försöka dra några slutsatser ur en högtalare inbyggd i en bildskärm, men det är skitkul att du tycker du har lärt dig något du anser dig ha nytta av
Flint skrev:Se det som en ickevetenskaplig test där personligt tyckande är tillåtet.
:) Skrattar, ja de ligger i fas och nr 1 2007 går i tryck snartFlint skrev:IngOehman
Uppfattningen kan vara laddad av "periferigruppens" intensiva hrm... utspel. Det är mycket länge sedan jag läste någon molt nu. Har den senaste kommit ut än förresten.
IngOehman skrev:Men - det är tveksamt om man kan avgöra vad som är mest färgat av de alternativ du erbjöd.Även programmaterial kan ju ha en hel det färg...
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Stranne och 28 gäster