meanmachine skrev:Välkommen tillbaka flint. Trodde du slutat här
Tackar. Jag brukar komma och gå lite. Man kan ju inte tjata som jag gör hela tiden. Men dom här dagarna har jag möljat ihop en f/e-belastning och testat den lite.
Moderator: Redaktörer
meanmachine skrev:SpännandeSjälv har jag lärt mig att Citera. Jaha hur är resultatet då. Blir det fortsättnign på debatten
Svante skrev:Ska väl sluta sabba och tillägga att jag i sak håller med Morello.
Stora kondingar i nätdelen gör att tiden att ladda upp den sjunker och därmed genererar det strömpulser med ett elakare spektrum, med mer högfrekvensinnehåll.
Det behöver kontempleras...
IngOehman skrev:Tack Svante, Det var det jag försökte säga.
Ditt bekräftande får mig att nästan att skämmas över att jag klagade på det du skrev.*
Förlåt.
Vh, iö
- - - - -
*Egentligen ville jag ju bara reflektera hur otrevlig du var tidigare. Då tycke jag det var relevant att bete mig mot dig som du betett dig mot mig. Riktigt upp till din nivå kom jag inte dock, eftersom min invändning hade relevans.
sky_eye skrev:Är jag bara fullständigt dum i huvudet eftersom jag har fattat det som att f/e testet inte är gjort för att avgöra vad som låter bäst, utan vad som låter likadant som källan?
\\Sky
sky_eye skrev:Så bra!
Kan du förklara det där lite?
Jag har alltid ogillat liknelser när man kan säga vad man menar.
\\Sky
sky_eye skrev:Jag måste lägga till att det där sista inte bara var tillägnat Flint, utan alla som måste skriva nå't fumligt om att "det har jag redan sagt" eller "fattar du inte är det ingen idé att förklara".
sky_eye skrev:Är jag bara fullständigt dum i huvudet eftersom jag har fattat det som att f/e testet inte är gjort för att avgöra vad som låter bäst, utan vad som låter likadant som källan?
\\Sky
Morello skrev:IngOehman skrev:Tack Svante, Det var det jag försökte säga.
Ditt bekräftande får mig att nästan att skämmas över att jag klagade på det du skrev.*
Förlåt.
Vh, iö
- - - - -
*Egentligen ville jag ju bara reflektera hur otrevlig du var tidigare. Då tycke jag det var relevant att bete mig mot dig som du betett dig mot mig. Riktigt upp till din nivå kom jag inte dock, eftersom min invändning hade relevans.
Humm, Dr. Svantes graf visar ju samma sak som min.
Harryup skrev:Nå flint,
med dina nyvunna kunskaper i bagaget, hur kommer det att påverka dina framtida konstruktioner?
Kommer F/E-lyssning ingå i dina tester framöver?
mvh/Harry
Svante skrev:Ska väl sluta sabba och tillägga att jag i sak håller med Morello.
Stora kondingar i nätdelen gör att tiden att ladda upp den sjunker och därmed genererar det strömpulser med ett elakare spektrum, med mer högfrekvensinnehåll.
Det behöver kontempleras...
Användare som besöker denna kategori: Harryup, Hjalmar_Branting, Imperial-Blomman och 14 gäster