Säg som det är, du gillar det här va? Vantä blyg nu.

Moderator: Redaktörer
Lust skrev:Är kanske inte lika förtjust i Ingemars käpphästar som "Allt är redan förklarat och har man inte fattat det är man för dum..." och hans högst fantasifulla slutledningar av det man skriver.
IngOehman skrev:Näralltärförklarat-äralltförklarat.Detfinnsengränsheltenkelt.Vemsomhelstkandrivastill
attgeupp.Jaggördet(gerupp)detnärdepedagogiskabeskrivningarjag
skrivitibästavälmening,resulterariattjagfårskittillbakaavvissa.
Dåfårdesomkastatskitheltenkeltaccepteraattjagintekan(ochdefini
tivtintevill)berättanågotmera.Dånöjerjagmigmedatthänvisatilldetso
mredanskrivits.
OmduLustdåväljerattbetedigsomenbortskämdbarnrumpasomblirle
dsenochkastarmeraskit,närintedinaändlösakravpåandrasförklari
ngarledertillattdufårengratislektiontill(trotsattdukastatskitpåded
ufått)såfårduvälbitchavidare.
Detkommerinteattgöramigpositivtinställdtilldigdock,omdutroddede
t.Detfårdigbaraattframståsomdenbortskämdabarnrumpaduär.
Flint skrev:dimitri
dimitri skrev:Flint skrev:dimitri
Du har förlorat din trovärdighet iom det jag citerade. Inga krumelurer kan hjälpa. Det är groteskt när en person som bara pratar och inbillar sig att ha uppfunnit något anklagar en annan som har sina konstruktioner i många hem just för att bara prata.
Piotr skrev:Flint skrev:Piotr skrev:Jaa, liten uppryckning från flera håll kanske vore på sin plats.
/Peter
OK, ska försöka.
Såg du min notering om tranientökningen vid rent R mot med konstbelastningen?
Yup, intresssant. Nån idé om vad det kan bero på?
/Peter
Tack!Lust skrev:Jag klankar inte på dig, Kaffet - tycker du har lagt ner mycket tid och tålamod med LTS-hatten på dig. Det ska du ha en eloge för.
Flint skrev:dimitri
Kaffekoppen skrev: Inte en spaltrad har skrivits om det möte vi just haft om rörförstärkare och kinahifi. Ett jätteintressant möte. Men den typen av verksamhet är ju liksom svår att kritisera, den är ju positiv för alla. Då pratas det inte alls lika mycket om det. Det är ju på något sätt roligare att klanka ner eller ifrågasätta och visa sig duktig.
Kaffekoppen skrev:Du är väl inte medlem? Allt vi gör är inte öppna möten.
Du pratar bara en massa skit hela tiden, ofta medvetet för du tycker det är kul, och är inte ett dugg intresserad av vad föreningen gör. Du försöker inte ens förstå eller intressera dig.
Du vill bara bråka. Du har inget annat intresse. Du tycker det är kul att bråka. Du mår riktigt bra när du fått in en rejäl doning med din slev. Då trivs du. Oavsett vilken effekt det har. Det är inte intressant för dig.
Bilden av dig som individ. Bråkstake. Mycket lite intresserad av saklighet. Kan låtsas vara vänlig för att se om du kan hitta något att använda senare när du känner för att sleva till någon, när dagen känns tråkig och konfliktlös.Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Det är ju förståss bara den bilden du förmedlar. Tycker du den är fel? På vilket sätt är den felaktig?
Vilken bild. Snacka i klartext.
Kaffekoppen skrev:Bilden av dig som individ. Bråkstake. Mycket lite intresserad av saklighet. Kan låtsas vara vänlig för att se om du kan hitta något att använda senare när du känner för att sleva till någon, när dagen känns tråkig och konfliktlös.Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Det är ju förståss bara den bilden du förmedlar. Tycker du den är fel? På vilket sätt är den felaktig?
Poe skrev:Det är ju bara att inse att en CD-skiva aldrig kommer motsvara ljudet av en live-föreställning, hur troget man än kan återge ljudspåret. Inspelningen kommer ju alltid att sätta en begränsning. Det är ju tom så att vissa liveframträdanden låter skit så man hellre hör det inspelat på skiva.Varför inte nöja sig med att man gillar ljudet från en viss komponent även om det färgar?
Det är en bild jag uppriktigt sagt är ledsen att jag har.Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Bilden av dig som individ. Bråkstake. Mycket lite intresserad av saklighet. Kan låtsas vara vänlig för att se om du kan hitta något att använda senare när du känner för att sleva till någon, när dagen känns tråkig och konfliktlös.Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Det är ju förståss bara den bilden du förmedlar. Tycker du den är fel? På vilket sätt är den felaktig?
Jasså den. Den bilden är ju sann. Hur skulle jag kunna bli arg på den. Den är dessutom den vänligare versionen av mig.
Användare som besöker denna kategori: Chris71 och 28 gäster