KK skrev:
Jag har bara en liten följdfråga: Hur många LTS-anhängare anser du gör det och hur vet du att de är just LTS-anhängare?
Jag har varit med på internetforumen som handlar om hifi i ca 9-10år.
Jag har lärt känna nicken på många här som öppet deklarerat tidigt och stolt att dom är LTS:are. Sedan har det krypit fram att andra är det också som man misstänkt när diskussionernas vågor gått höga
Några har ett lugnt sakligt sätt att debattera och skriver ingen på näsa medans andra för rena mobbingmetoderna mot dom som inte håller med LTS teser.
För övrigt tycker jag att ni skall ta bort punkt 2 i ert manifest.

Verka för uppkomsten av bättre och mer prisvärd ljudteknisk utrustning
Skulle en Denon 2105 vara
bättre ??
Skulle en Pioneer 668 vara
bättre ??
Bättre än vadå? ok dom anses transparanta? Jaha, och??
Var ärliga och ändra till: "Verka för uppkomsten av mer transparant ljudutrustning" . Fast då kanske en hel drös Carlssondiggare och rörfrälsta läämnar föreningen
Fast trots allt:
Jag tycker att föreningens mål annars är lovärda och det finns mycket jag tycker är bra med LTS. Många är mycket tekniskt drivna och skriver väldigt intressanta inlägg om än lite långa
Några är dessutom ödmjuka och har en mycket trevlig debatt-ton, ex Knoppen, Kaffekoppen (oftast) samt Maarten och Pekka. Jag vet inte om Dimitri är Lts:are men hans inlägg är ofta lite underfundiga
Mobbarnas nick tänker jag inte ta upp, de flesta av oss vet vilka dom är ändå!!