Moderator: Redaktörer
patrikf skrev:Morello, vad anser du att den den i bandet lagrade energin resulterar i?
patrikf skrev:Ja! Och vad händer sedan med signalen när den moduleras med
resonanserna?
CHC skrev:Jag har emottagit en skrivelse från admin där jag meddelats att i första hand patrikf ifrågasätter min identitet; d.v.s. att jag skulle vara någon annan än den jag ger mig ut för att vara. Känns ganska onödigt att påpeka att detta skapar olustkänslor.
CHC skrev:I konsekvens härmed har jag raderat alla mina inlägg i tråden och hoppas att mötesdeltagarna förklarar sig nöjda därmed samt att lugn och ordning nu kan inträda i mitt ställe.
/CHC
patrikf skrev:Dawen, kontentan av "debatten" ryms på denna sida.
patrikf skrev:Korståg, ja, mot okunskap och/eller humbug som presenteras som vetenskap.
patrikf skrev:CHC, för det första vore det intressant att delges lyssningsintrycken från besöket hos Bosse Bengtsson du skrev om.
Jag uppskattar ditt deltagande på forumet.
För det andra drar jag slutsatsen att borttagandet av dina inlägg att mitt och andras antagande om din identitet var rätt.
CHC skrev:dawen skrev: CHC, vem utger du dig för att vara? Din profil är ju inte direkt informationsspäckad.
Jag ger mig inte ut för att vara någon annan än den jag är. Det är patrikf som är ute på något sorts privat korståg av för mig okänd anledning.
/CHC
patrikf skrev:Humbug eller okunskap avser vad jag anser om utsagorna på hemsidan i fråga. Jag tycker om att diskutera med de flesta ändå!
patrikf skrev:Ja, om innehållet på sidan tillkommit trots kunskap är det anständigas gräns passerad. Nu tror jag inte att så är fallet.![]()
Om jag inte på den senaste tiden förvärvat mig så mycken kunskap här på forumet skulle jag också ha svalt allt med hull och hår!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] och 16 gäster