Mayro skrev:Vart samtalsämnet varit säkringar i källarens skåp anses komma in här vet inte jag. men VAD jag vet är att du är synnerligen inbillsk om du tror dig läst nu i min inbjudan mig tala om säkringar i proppskåpet..
Jag har aldrig pratat om ditt test som du ska göra hemma, därför bytte du samtalsämne.
Mayro skrev:Så om du skall tala om byta ämne så får du nog börja snacka om ÄMNET som talats om i alla fall..
Ämnet för tråden är kablar. Det gör ditt test lika OT som min diskussion med dig om anledningar att åka till USA.
Därmed, Jag satte ämnet för Min diskussion. Ämnet var anledningar för dig att inför Randi visa att du kan höra skillnaden mellan olika proppar i proppskåpet.
Jag tror att det uppfattas som så otroligt att du faktiskt skulle kunna kamma hem belöningen om du kan visa det i ett kontrollerat test.
Jag har inte läst något om en anmälningsavgift (och i synnerhet inga höga sådana). Du får gärna visa var det står i så fall (men du behöver absolut inte ta dig tid att göra det. För...). Du kan ju höra skillnden blint, och kommer då få belöningen (om den är 100 000 eller 1 miljon dollar är jag inte säker på), och det lär ju täcka dina utgifter.
Så; om nu proppar i proppskåpet kvalificerar, vilket jag tror, så kommer du: Få en oförglömlig resa till USA, vända uppochner på ormoljemotståndarna, och åka hem med antingen 600000 eller 6 900 000 (kostnader avdragna).
Det är väl toppen? Jag kan faktiskt bara tänka mig en anledning för dig att avstå, och det är att du inte är så säker på att du kan höra skillnaden i ett kontrollerat test. (kontrollerat, inte riggat. Innan du åker dit, komer du och Randi att ha gjort upp om hur testet ska gå till. Och det sker säkerligen innan du har några utlägg.)
Hur va d nu du själv sa. Jo: "Eftersom man är så fega så man söker vrida bort erbjudandet".
En vanlig kille med ett vanligt jobb i en vanlig stad, med en ovanligt snygg tjej