Jag svarade snällt på dina frågor tidigare, det är din tur nu.
Du har rätt i en sak, jag skarvade, det var inte några veckor sedan jag var i studion där bandet "vill ha en sån där bas som hörs” – utan ganska många veckor sedan, men det var inte poängen såklart.
Du ska få telefonnumret till studiosnubben med Yamaha NS10, det är inga problem.
Du får gärna skriva hur samtalet gick till också och därefter är det på plats med en offentlig ursäkt, jag förutsätter att du trots allt har god karaktär även om du inte tycks begripa hur en bra studiomonitor ska fungera.
Men så lätt kommer du inte undan, först är det dags att du ger oss konkreta svar, inte bara på mina frågor utan t ex Ingvars. Dom har du också undvikit.
Vem är du?
Hur ska en bra studiomonitor vara?
Vad är det som är bra med NS10?
– om du inte KAN svara så skriv det då.
Det är ju helt befängt att svara typ ”dom är bra, så det så”
Vilken utbildning har du?
Fick du lära dig att NS10 är en bra monitor på utbildningen och i så fall på vilka grunder och vem påstod detta?
Din bortförklaring av bildskärmar haltar – försök igen.
Ställer du upp på en lyssningsträff?
Du hänvisar till större studios som bl.a. har NS10or igen men du svarar inte på frågorna.
Hur kan du bevisa att NS10 gjort deras mixningar bättre när dom har ett gäng andra monitorer?
Det enda konkreta du skrivit i ett annat svar
Citat Rain:
En otvivelaktig fördel som NS10 har jämfärt med de flesta andra små monitorer är att de är slutna vilket betyder att de inte lider av svulstig oprecis basåtergivning och därför också är lättare att placera.
Det är alltså din ståndpunkt?
Slutna lådor är bättre än öppna lådor pga att dessa ger svulstig och oprecis basåtergivning enligt dig.
Hur var det nu med basåtergivningen i NS10 herr Rain?
Detta var egentligen det första konkreta svaret från din sida och förklaring var helt åt skogen.
Varför hänvisar du till citat från Internet? Försök istället att svara själv.
Förresten, hur tycker du att NS10 låter när du lyssnar på musik?
Ett flertal här vill veta vad du mixat för musik, dags att visa din goda vilja och tala om det så vi kan få lyssna.
Kom igen nu Rain - RIKTIGA SVAR tack.