Moderator: Redaktörer
beyond skrev:Jag skulle vilja att Ingvar och Rain ställer upp sig på 10 meters avstånd och börjar kasta NS10:or på varandra.
Varför vågar du inte tala om vilken kaffesort du dricker?
Varför vågar du inte tala om vilka kalsonger du använder?
Varför vågar du inte tala om vilken bil du har?
Varför vågar du inte tala om hur en bra älgsstudsare ska prestera?
Varför vågar du inte svara på Malenas många releventa frågor?
Varför vågar du inte ställa upp på ett knypplingstest med bl.a. knyppeldynan Exodus 200?
Ljudkrav skrev:BeyondVarför vågar du inte tala om vilken kaffesort du dricker?
Varför vågar du inte ställa upp på ett knypplingstest med bl.a. knyppeldynan Exodus 200?
![]()
Ditt intresse för mina kalsonger kan vi ta via PM...
Nattlorden skrev:Rain inser du inte snart att du inte längre trovärdigt kan försvara dina FAKTISKT sanslösa påståenden att NS 10 inte har orsakat något likställt med audiopest överallt där dom varit inblandade...
Rain skrev:Jag har aldrig påstått att NS10 är perfekta men Ingvar påstår ju gång på gång att deras inblandning i musikproduktion ALLTID lett till dåligt resultat
Almen skrev:beyond skrev:Jag skulle vilja att Ingvar och Rain ställer upp sig på 10 meters avstånd och börjar kasta NS10:or på varandra.
Med eller utan servett för diskanten?
Kaffekoppen skrev:Varför kräver vi att någon skall tala om sådanna saker?
Varför vill vi veta vilka alster som han producerat?
Är det för att vi skall kunna håna såväl person som alster offentligt för att bevisa hur dålig en gammal avdankad högtalare är?
Är det så viktigt?
Tycker genomgående att det börjar lukta unket nu.... och det stinker från alla håll.
beyond skrev:Ljudkrav:
Varför vågar du inte tala om vilken kaffesort du dricker?
Kaffekoppen skrev:Varför kräver vi att någon skall tala om sådanna saker?
Varför vill vi veta vilka alster som han producerat?
Är det för att vi skall kunna håna såväl person som alster offentligt för att bevisa hur dålig en gammal avdankad högtalare är?
Är det så viktigt?
Tycker genomgående att det börjar lukta unket nu.... och det stinker från alla håll.
beyond skrev:Men, men....titta här vad en av sveriges bästa låtskrivare har för högtalare:
http://www.jorgenelofsson.com/
IngOehman skrev:För den som vill leka lite med detta själv rekommenderar jag att bygga den krets som fanns i artikeln jag skrev om NS10
beyond skrev:Men, men....titta här vad en av sveriges bästa låtskrivare har för högtalare:
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 7 gäster