Moderator: Redaktörer
poppop skrev:Hittade denna länk på expressen. Det som slår mig är att allt de testar är "fantastiskt" bra!? Nästan så att man funderar på om företagen sponsrar dom för att de ska "testa" prylarna...
Det som slår mig är att allt de testar är "fantastiskt" bra!? Nästan så att man funderar på om företagen sponsrar dom för att de ska "testa" prylarna...
matereo skrev:En hel del 6or såg jag iofs. men inga lägre betyg dock.
Svante skrev:matereo skrev:En hel del 6or såg jag iofs. men inga lägre betyg dock.
Ok, men att inte använda nedre delen av skalan är knappast en slump. Man vill antingen hjälpa de som säljer apparaterna, eller så vill man att de som säljer apparaterna ska använda "testerna" i sin marknadsföring, så att de själva får reklam.
Allt verkar handla om att synas, och omtanken om konsumenten (som ju tester borde drivas av) finns inte.
.
Rain skrev:Men herregud det görs ju knappast några riktigt dåliga oprisvärda produkter längre
Rain skrev:Du gillar att göra det lätt för dig va?
Svante skrev:matereo skrev:En hel del 6or såg jag iofs. men inga lägre betyg dock.
Ok, men att inte använda nedre delen av skalan är knappast en slump. Man vill antingen hjälpa de som säljer apparaterna, eller så vill man att de som säljer apparaterna ska använda "testerna" i sin marknadsföring, så att de själva får reklam.
Rain skrev:Men herregud det görs ju knappast några riktigt dåliga oprisvärda produkter längre, de flesta (i princip alla produkter) från jättebilligt till superdyrt tillverkas ju nu t.o.m. i samma fabriker i Kina/asien....
Bill50x skrev:Eller så skriver man inte om det värsta skräpet. Varför slösa tid på sådant?
/ B
Bill50x skrev:Svante skrev:matereo skrev:En hel del 6or såg jag iofs. men inga lägre betyg dock.
Eller så skriver man inte om det värsta skräpet. Varför slösa tid på sådant?
/ B
Nattlorden skrev:Någon som är med på att starta en ny hifitidning?
Namnförslag: Hifisågen
Svante skrev:Bill50x skrev:Eller så skriver man inte om det värsta skräpet. Varför slösa tid på sådant?
Tror du allvarligt att det är orsaken i det här fallet?
Svante skrev:Mja, bara det att man startar en tidning som heter "bild & ljud", när det finns en hyfsat seriös tidning som heter "ljud & bild" borde få en att dra öronen åt sig.
Bill50x skrev:Men om JAG drev en tidning som var beroende av annonsörer och importörers/tillverkares välvilja för att överleva skulle jag nog välja att skriva positivt om det som var bra och nogsamt glömma resten. Dels för att inte slösa tid på skräp, dels för att bara promota det som är bra, inte racka ner på det som är dåligt. Det är roligare att vara positiv, lixom
Användare som besöker denna kategori: Alfacruizer och 23 gäster