Moderator: Redaktörer
dwain1 skrev:Nattlorden precis så ja. Å ja kabel låter olika. Det är inte svårt att höra skillnader. Sen om det är prisvärt eller ej det kan man fråga sig
dwain1 skrev:Nattlorden precis så ja. Å ja kabel låter olika. Det är inte svårt att höra skillnader. Sen om det är prisvärt eller ej det kan man fråga sig
phon skrev:Hedlund skrev:Phon, du är inte trög, men medvetet dryg...
.... kanske lite trött, så långt kan jag gå .....
dwain1 skrev:hahaha som att ekk ens kan klassas som en kabel som ens skulle var ett uns bättre än å använda dom tunna snokarna som följer med en mark stereo för 500kr
dwain1 skrev:hahaha som att ekk ens kan klassas som en kabel som ens skulle var ett uns bättre än å använda dom tunna snokarna som följer med en mark stereo för 500kr
popedh skrev:dwain1 skrev:mina transparent spelar typ 132gånger bättre än ekk.
Ahhh en kille till med liten hjärna.. va härligt, jag samlar på dom:)
Hetsporren skrev:popedh skrev:dwain1 skrev:mina transparent spelar typ 132gånger bättre än ekk.
Ahhh en kille till med liten hjärna.. va härligt, jag samlar på dom:)
Han har nog tillräckligt stor hjärna men har förmodligen en lång väg att gå innan han förstår att använda den på rätt sätt? Allt handlar om att mogna, nyktra till och vakna upp. Förstå att hifi-kompisarna, hifi-tidningarnas grundlösa tyckanden och ens egna hjärnspöken hindrar förnuftets väg.
dwain1 skrev:det lät ganska vast och spretigt
Hetsporren skrev:dwain1 skrev:det lät ganska vast och spretigt
...och av det drar du förstås slutsatsen att det måste vara EKK det är fel på?
dwain1 skrev:har tyvärr provat ekk och i min anläggning funkade den inte alls. det lät ganska vast och spretigt. basen var dock bra. sen att hantera kabeln var ungefär som att försöka böja en stålpinne riktigt jobbigt
Nattlorden skrev:Hetsporren skrev:dwain1 skrev:det lät ganska vast och spretigt
...och av det drar du förstås slutsatsen att det måste vara EKK det är fel på?
...medan det är att han äntligen hört hur högtalare + förstärkeriet låter egentligen....
...men vill eller kan man inte åtgärda de bitarna, så är det ju på sin plats med att köra den gamla avrullade kabeln istället. Helt klart.
Kevin_Mitnick skrev:Nu är du oförskämd Nattlorden. Du menar väl inte att Amplifixen tillsammans med Qrs Luna kan låta vasst?
Det är ju ändå rätt ok, pris för en fet förstärkare om man bortser från att den är begagnad.Jag gav 6000kr.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 44 gäster