JTarnstrom skrev:Kaffekoppen skrev:Morello skrev:Det var inte fråga om små skillnader, utan om att basen spealde ur takt!

Ja, jag tror många kanske missat det.
Är ni inte lite petiga nu? Det stod faktiskt "mer i takt" och dessförinnan fanns ett stycke med lite utförligare intryck. Alla gör inte sina inlägg med en KTH-utbildning i bagaget och vilka ord man väljer för att förmedla sina sinnesintryck skiftar. Det blir lite löjligt om ni ska ta vartenda ord så bokstavligt att slutsatsen blir helt orimlig - lite som om ni söker en konflikt.
Tärnström
Jag blir lite trött tärnström.
Får man vara tveksam utan att du skall komma dragandes med KTH-utbildningar och dylikt? Jag har inte läst på KTH...
Jag läste allt han skrev. Det var målande och informatiivt. Det som kom i nästa stycke var definitivt tveksamt. Det måste man väl kunna ha synpunkter på?
Förövrigt tycker jag nog att det är fundersamt om inte det är du som gnager på och ordnar konflikt med ett sånt inlägg som du gjorde nu. Åtminstone jag reagerade på det.
Jag tror att de som reagerade faktiskt helt missat att det vi var tveksamma till handlade om taktkänslan. Hur det lät i övrigt är ju rätt omöjligt att bedömma utan att ha varit där, det var ju olika ingångar till DAcen som användes tex.
Jag är övertygad om att det reagerades därför att det uppfattades som om man petade på någons upplevelse och det är ju gud förbjude .. just förbjudet. Men se det gjordes inte det. Jag tycker det är ett lätt val - kör vidare med datorn! Åtminstone jag var bara tveksamt om det kunde stämma att takten kunde förändras så - rent objektivt. Mitt första inlägg var bara en kommentar om att det var en kul test.
Det är väl rimmligt att man inte bara håller tyst och säger "vad roligt" alla gånger, utan försöker gemensamt komma fram till orsaker med, eller kommer med synpunkter så att den som tittat över ett spörsmål får lite input och kan gå vidare (om han önskar).
Ni konfliktbenägna borde kanske läsa inläggen en gång till. Och kanske inte bara reagera instingtivt.