ollebolle skrev:
Men om man har skurit bort det, hur får man sedan fit det igen snyggt? Lim? Blir det bra sen? Måste man köpa ett nytt dammskydd sen?
Ja lim. Samma dammskydd. Det blir bra, men kanske inte snyggt.
Moderator: Redaktörer
ollebolle skrev:
Men om man har skurit bort det, hur får man sedan fit det igen snyggt? Lim? Blir det bra sen? Måste man köpa ett nytt dammskydd sen?
ollebolle skrev:Tack för svaren! Jag ska fundera på om jag vågar ta bort dammskyddet...
phon skrev:Välkommen!
Ja, kolla först allt enkelt. Kablar eller annat som ligger emot. Sedan elementet självt.
ollebolle skrev:Det är en skuga som gör att det ser extremt felcentrerat ut...
När jag tittar efter så ser jag att mitt element är lite felcentrerat...
Det är större glipa på ett ställe, och mitt emot är det riktigt trångt. Det är där som pappret går trögt...
Hej,klipp till en plastbit av en petflaska ock gnugga runt med tills det börjar gå lättare få se,gjorde det med en bas för inte så länge sen ock den spelar hur bra som helst nu.Provade med papper först men det var ingen hit för papperet vek sig bara.Mvh.ollebolle skrev:Hur ser du att spolen har blivit överhettad?
Jag kan se en del av spolen ifrån sidan, och det ser bra ut. Inte brännt alls.
Jag har ringt till två elementfirmor. Ingen renoverar B&W. Man måste gå genom b&w:s support...
Tack iallafall för tipset!
Flint skrev:OT.
Den här trådens titel/rubrik tycker jag passar som namn på en CD med modern dans/populär-musik.
"Missljud ifrån ett baselement"
/
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster