Sitter en hel avdelning som arbetar med chassits egenskaper hos alla bilkonstruktörer idag.
Edit: ändrade i meningen "kommer man inte ifrån" istället för inte missförstås.
Moderator: Redaktörer
Sitter en hel avdelning som arbetar med chassits egenskaper hos alla bilkonstruktörer idag.
dwain1 skrev:så du tycker det är helt okej martin? ha? Han skrev om sina upplevelser å så är det någon fjant som ska bråka lite å det är helt okej? Varför är det så jäkla högt i tak att folk kan göra som dom vill?
phon skrev:Den går antagligen betydligt snabbare på höga och smala originaldäck.
majjen04 skrev:Hej Callisto!
Du måste provat Audioquest Mont Blanc, den är väldigt neutral i ljudkaraktär.
Den blir allt bättre ju längre du lyssnar på den.
Anser att den minst är lika bra som EKK kabeln.![]()
Tycker faktiskt att den är "prisvärd" i jämförelse med konkurenterna i samma prisklass.
Mvh
Kenth
BengtO skrev:majjen04 skrev:Hej Callisto!
Du måste provat Audioquest Mont Blanc, den är väldigt neutral i ljudkaraktär.
Den blir allt bättre ju längre du lyssnar på den.
Anser att den minst är lika bra som EKK kabeln.![]()
Tycker faktiskt att den är "prisvärd" i jämförelse med konkurenterna i samma prisklass.
Mvh
Kenth
Har man inte rätt att begära mer av nåt som kostar så pass mycket än att den ska vara "bättre" på nåt än EKK? 20900 spänn för 2x5 meter torde väl vara åtminstone 100 ggr dyrare..
Martin skrev:dwain1: Frågan är varför ska det vara som du vill?
Om någon vill ifrågasätta ett lyssningsintryck så får man göra det, kan man inte ta det så tar man nog sig själv på på tok för stort allvar anser jag.
Om någon överbevisar mig att jag har haft fel om något (vilket inte händer så sällan här på faktiskt, faktiskt) så blir jag glad för det innebär att jag lärt mig något. Jag känner mig inte nedtryckt för det.dwain1 skrev:...alla som hela tiden ska försöka trycka ner en å bevisa hur man fel man har.
dwain1 skrev:Hmm den enda som tar sig på för stort alvar är alla som hela tiden ska försöka trycka ner en å bevisa hur man fel man har. Du som moderator borde veta bättre än att skriva ett sådant utalande......
subjektivisten skrev:Om någon kom in och sa till dig att han har hittat ett ställe i sin lägenhet där gravitationen inte funkar och han kan flyga, så skulle du ;
A: säga, "va kul, där ser man, man kan alltså flyga"
B: säga "nej, nu är du väl ute och cyklar? Kan du bevisa detta?"
Är det någon sentillkommen som noterat åldern på denna tråd? Smile
Jag skulle antagligen låtit det vara om det är så oseriöst, varför bry sig och börja tjafsa? Är det någon som skriver något konkret typ. "Kan det verkligen bli bra om man gör sådär.", "Det där har jag testat och det blev inte bra." eller "Det där kan ju inte låta bra därför att." osv. Då är det ju något man kan diskutera vidare och kanske tom lära sig något utifrån! Det är själva poängen med det här forumet att här behöver man inte vara rädd för att diskutera saker. Om någon tycker att mina högtalare som jag bygger ser kassa ut så är jag glad om någon säger det och motiverar varför.Jag ska ge ett exempel. Du har nyligen byggt ett par fina högtalare som du tycker låter sinnessjukt bra å skriver en tråd om detta å är helt lyrisk. Vad skulle du då tycka om någon skriver att nää dina högtalare kan inte låta bra för dom har du byggt själv. Kul? Nä kanske inte.
Jag tycker som Martin, mest för att han heter Martin, och heter man Martin är man ju trevliga. Inte klanka på trevliga nu.Martin skrev:Jag skulle antagligen låtit det vara om det är så oseriöst, varför bry sig och börja tjafsa? Är det någon som skriver något konkret typ. "Kan det verkligen bli bra om man gör sådär.", "Det där har jag testat och det blev inte bra." eller "Det där kan ju inte låta bra därför att." osv. Då är det ju något man kan diskutera vidare och kanske tom lära sig något utifrån! Det är själva poängen med det här forumet att här behöver man inte vara rädd för att diskutera saker. Om någon tycker att mina högtalare som jag bygger ser kassa ut så är jag glad om någon säger det och motiverar varför.Jag ska ge ett exempel. Du har nyligen byggt ett par fina högtalare som du tycker låter sinnessjukt bra å skriver en tråd om detta å är helt lyrisk. Vad skulle du då tycka om någon skriver att nää dina högtalare kan inte låta bra för dom har du byggt själv. Kul? Nä kanske inte.
Sådana diskussioner hindras ju om det bara är tillåtet med bekräftelse på ett forum.
Motsvarigheten till ett sådant forum (bekräftelseforum) skulle kunna vara att du går runt och är jätteglad och har gylfen öppen men ingen säger något på hela dagen...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster