http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... =0&thold=0
Frågor, m.m? :)
Som vanligt har jag inte helt lyckats med att få bilderna att passa in... Får minska ner vissa nästa gång...

Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Rydberg nämnde väl att Meridian 588 var stabil mot denna påverkan? Då skulle jag hellre testa den.
Morello skrev:Hur upplevde du klangen?(med eller utan spray)
Dr_Tinnitus skrev:Att dæremot få tydliga førbættringar på ljudet om man gnider in CD-skivor med nån vætska anser jag faller under kvacksalveri. Om det inte handlar om att skivan ær otroligt skitig och man helt enkelt diskar den i ljummer vatten och milt diskmedel, så den blir læsbar igen........![]()
Får väl bevisa det genom att peka ut minst 19/20 ggr i blindtest, skratta först som skratta sist!Dr_Tinnitus skrev:Rydberg>
"Man gnider alltså inte in vätskan på lässidan utan på textsidan och den gör skillnad, utan tvekan. Har inga bra förklaringar på hur men skillnaden är klart hörbar.
""
Ja du, om jag ær kaxig eller bara realistisk och logisk på grund av erfarenhet och allmænt kænda vetenskaper mm, får var och en fundera på.
Men med tanke på det sista jag quotade från dig, så får jag nog be om ursækt. Kvacksalveri ær ett alldeles før svagt uttryck.
Testa att gnid det på tapeterna i lyssningsrummet, det ger en oooootroolig tydligt hørbar skillnad......![]()
![]()
Dr Tinnitus
Ja du, om jag ær kaxig eller bara realistisk och logisk på grund av erfarenhet och allmænt kænda vetenskaper mm, får var och en fundera på.
Användare som besöker denna kategori: Magnuz och 17 gäster