mike34 skrev: Ååh fasen. passar inte alls med andra ord ?
Jo, men det blir lite vingligt med SD-fötter och för små plattor.
Dessutom är ju mina piP-plattor betalda. Ring gärna mig...
Moderator: Redaktörer
mike34 skrev: Ååh fasen. passar inte alls med andra ord ?
Kaffekoppen skrev:Jag hade mest gjort det för hennes bästa
Merkurius skrev:Jag hann även förbi Ingvar Öhman och det som var mest intressant där var ett par pi60 i valnötsrotExtremt snygg fanér men ordet extremt kommer till korta när man ska kommentera priset
Hetsporren skrev:Merkurius skrev:Jag hann även förbi Ingvar Öhman och det som var mest intressant där var ett par pi60 i valnötsrotExtremt snygg fanér men ordet extremt kommer till korta när man ska kommentera priset
Du tog väl en bild som du kan lägga upp? Pris??
Merkurius skrev:Jag glömde faktiskt.se att ta med kameran. Fanéret kostar 22 000:- för två stycken pi60sHetsporren skrev:Du tog väl en bild som du kan lägga upp? Pris??Merkurius skrev:Jag hann även förbi Ingvar Öhman och det som var mest intressant där var ett par pi60 i valnötsrotExtremt snygg fanér men ordet extremt kommer till korta när man ska kommentera priset
Hetsporren skrev:Merkurius skrev:Jag glömde faktiskt.se att ta med kameran. Fanéret kostar 22 000:- för två stycken pi60sHetsporren skrev:Du tog väl en bild som du kan lägga upp? Pris??Merkurius skrev:Jag hann även förbi Ingvar Öhman och det som var mest intressant där var ett par pi60 i valnötsrotExtremt snygg fanér men ordet extremt kommer till korta när man ska kommentera priset
22 000 kr, för fanéret! Då tillkommer alltså 23 000 kr för själva högtalaren?