Moderator: Redaktörer
norman skrev:Plats: Kista (ni får adress med pm)
soundbrigade skrev:Låter som ett möte för skendöda ....
soundbrigade skrev:Kanon att alla dessa träffar kommer till stånd och folk får träffas, visa sina prylar DIY/helfabrikat och diskutera HiFi och njuta en öl och lite käk tillsammans.
Med eller utan kista.
LarsR skrev:Norman berätta vilka möjligheter det finnas att göra mätningar hemma hos dig! Samt vilka verktyg! Lödkolv med mera.......
norman skrev:bupp: Är nog ingen risk för sågning! Jag har en behringermic att mäta med om du vill (man får iaf en grov uppskattning om hur det ser ut, iaf om man har fått lite kläm på hur micken (troligen) mäter)
bupp skrev:norman skrev:bupp: Är nog ingen risk för sågning! Jag har en behringermic att mäta med om du vill (man får iaf en grov uppskattning om hur det ser ut, iaf om man har fått lite kläm på hur micken (troligen) mäter)
Upptäckte först när jag kommit hem att jag fått antikvit sprayfärg i påsen istället för vanlig vit, och affären hade stängt..
Min prototyp som ska vara center är målad i vanlig vit så det blev inga färdiga högtalare ikväll, kanske i morgon då..
Hade hoppats på att ha dom spelandes ett par dar innan nån annan lyssnade på dem, vad anser ni om inspelning?
Elementen har inte gått en ton ännu nämligen..
paa skrev:Vi vill se bilder på apparater, akustikprylar, kablar, verktyg, mätutrustning, forummedlemar, deras åkdon, kanelbullar, dricka, kort sagt allt komprometterande bildbevis.
phon skrev:Vid 14-tiden blir väl bra? Eller vad säger värden?
Jag tar med krympslang också. Hur långa kablar behöver du?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 239 gäster