http://repsam.jetshop.se/ShowProduct.as ... 47&cat=128
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Ja, den annonsen är ju iallafall saklig av honom utan fabricerade uppskattade "prisuppgifter".Grismannen skrev:Köp gärna mitt beggat. Men jag vill inte köpa detsamma. Sålde förresten mina pip till Repsam, seriös köpare som rekas av mig.
Mvh// Matte.
Hade du inte fått bättre betalt på annat sätt?
Kaffekoppen skrev:
Du är sent ute, även om jag föredrog att inte länkaKaffekoppen skrev:Ja, den annonsen är ju iallafall saklig av honom utan fabricerade uppskattade "prisuppgifter".Grismannen skrev:Köp gärna mitt beggat. Men jag vill inte köpa detsamma. Sålde förresten mina pip till Repsam, seriös köpare som rekas av mig.
Mvh// Matte.
Hade du inte fått bättre betalt på annat sätt?
Grismannen skrev:Appropå det jag skrev tidigare att jag inte är så sugen på att köpa beggat så har jag ju köpt min cd spelare som ett demoex från ljudkompaniet i Uppsala. Då är den ju begagnad.![]()
Mvh// Matte.
Harryup skrev:Grismannen skrev:Appropå det jag skrev tidigare att jag inte är så sugen på att köpa beggat så har jag ju köpt min cd spelare som ett demoex från ljudkompaniet i Uppsala. Då är den ju begagnad.![]()
Mvh// Matte.
Per definition så är dom använda och inte begagnade. Begagnad förutsätter att det finns en tidigare köpare som fått garanti ifrån leverantören. Beg är normalt sätt som mest 3 månaders garanti på.
mvh/Harry
meanmachine skrev:Men en intressant sak tycker jag är. Om jag tittar på nytt med budget 5000:- och hittar en sony. Tittar jag på begmarknaden hittar jag en 3år gammal toppmodell som ny kostade 12000:- för samma pengar. Hmmm. Vilken är vetigaste köpet. Konsumentmodell ny för 5papp eller toppmodell 3år gammal för samma pengar.
meanmachine skrev:Men en intressant sak tycker jag är. Om jag tittar på nytt med budget 5000:- och hittar en sony. Tittar jag på begmarknaden hittar jag en 3år gammal toppmodell som ny kostade 12000:- för samma pengar. Hmmm. Vilken är vetigaste köpet. Konsumentmodell ny för 5papp eller toppmodell 3år gammal för samma pengar.
lasselite skrev:meanmachine skrev:Men en intressant sak tycker jag är. Om jag tittar på nytt med budget 5000:- och hittar en sony. Tittar jag på begmarknaden hittar jag en 3år gammal toppmodell som ny kostade 12000:- för samma pengar. Hmmm. Vilken är vetigaste köpet. Konsumentmodell ny för 5papp eller toppmodell 3år gammal för samma pengar.
Det beror väl på hur viktigt det är med nya funktioner. Gäller det högtalare, så är det väl bara tryggheten som man kan sakna när man köper begagnat.
Frågan i sig är så märkligt upplagd, att jag inte känner för att svara på den.
Haakan_W skrev:meanmachine skrev:Men en intressant sak tycker jag är. Om jag tittar på nytt med budget 5000:- och hittar en sony. Tittar jag på begmarknaden hittar jag en 3år gammal toppmodell som ny kostade 12000:- för samma pengar. Hmmm. Vilken är vetigaste köpet. Konsumentmodell ny för 5papp eller toppmodell 3år gammal för samma pengar.
biorecievrar är väl det enda man ska undvika köpa om det är några år gammalt.....annars är jag också ett fan av begagnat! värsta jag vet är att förlora pengar på nånting....det gör man inte på beggade stereoprylar
Användare som besöker denna kategori: Beakungen, RogerGustavsson och 26 gäster