Vad tycker ni?
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=31065
Moderator: Redaktörer
Karl_Banan skrev:Om gemene man eller kvinna blev något mer hifiintresserad kanske ljudkvaliteten på musikproduktionerna skulle öka en smula.
Bortsett från detta tycker jag det är ganska roligt att ha ett intresse som inte är så vida utbrett och även ibland bli kallad för kuf.
om stormarknaderna hade HiFi-intresserade säljare så skulle det vara ett snäpp uppåt.
Nattlorden skrev:Jag hade NHT SuperZero som datorhögtalare på jobb (på den tiden innan vi fick kontorslandskap) med en liten klass-A Sugden och en NAD cdspelare... det lyfte öronen på ett par... så när jag skulle ha tre SZ till för hemmabio så gjorde vi ett samköp på jag vet inte hur många ex... och fick bra pris... *satte lapp på anslagstavlan*
Flint skrev: Stormsarknaderna kommer säkert att leva kvar men däremot tror jag att den svenska highendförsäljningen kommer att dö ut och ersättas med direktimport. Tyskland t.ex. verkar ha mycket bättre farrt på dyrfi och därmed större sortiment och förmodligen också av den anledningen bättre priser. Vi ska utnyttja EU på bästa sätt.
Hur skall vi få vanligt folk mer intresserade av Hifi?
Snacka om fördomar. - Jaja, sitt du lycklig och stampa takten till dina akustiska fånogram och låt oss andra leva lyckliga i det elektroniska bruset...och tänker överhuvudtaget inte i termer av stereobild, djup, rymd eftersom man i allmänhet lyssnar på elektronisk musik i någon form
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster