Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
BengtO skrev:Hade en SubZero och den va helt okej tills den dog för ca 3 år sen..
Den Magnat Omega 380 som tog dess plats var bättre på film men lite sämre på musik. (spelade mer lågbas, men hängde med lite sämre på snabb musik)
Den kan nog mycket väl vara värd 2000 spänn, men det e ju som det e med begagnat.. Inga garantier för att nåt håller.. Borde dock vara rätt lättsåld med tanke på prestandan till unga människor som gillar saker som flyttar runt inredningen mer än låter vackert..
Precis som Larsen... enda skillnaden är att subben inte är orthoakustisk och att "FUL-Carlsson aldrig jobbade tillsammans med FIN-Carlsson... eller byggde BRA högtalare enl. OA-principen... Annars har du rätt...
profbd skrev:Precis som Larsen... enda skillnaden är att subben inte är orthoakustisk och att "FUL-Carlsson aldrig jobbade tillsammans med FIN-Carlsson... eller byggde BRA högtalare enl. OA-principen... Annars har du rätt...
bägge anspelar till namnet och stigs ryckte
Naqref™ skrev:Tror jag de visste. Audio Pro är inte ett sådant jätteföretag. De tillverkar ju inget själva. Och Pantzar äger AudioPro. Det var han som lanserade högtalare under namnet Sonab (som han ägde då men nu är det mer tveksamt eftersom han inte har utnyttjat det på tio år) och sedemera Sonab. Bara olika varumärken under samma Koncern.
Naqref™ skrev:Appropå topic - Skulle det vara intressant med nya Subbar som var speciellt gjorda för att fungera tillsammans med Sonab/Carlsson/Larsen?
Naqref™ skrev:Appropå topic - Skulle det vara intressant med nya Subbar som var speciellt gjorda för att fungera tillsammans med Sonab/Carlsson/Larsen?
Frodrak skrev:Kan ni som kan inte grunna lite på andra mått oxå, så att det kanske skulle kunna finnas några olika. Jag skull tex gärna ha en som utseendemässigt lirar ihop med mina oa14...
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster