Haakan_W skrev:Bamsefar skrev:Kanske inte det direkt billigaste på marknaden, men det är skönt att komma fram utan en massa dån i huvudet

ser najsiga ut....hade jag flygit mycket hade jag nog köpt direkt...värsta jag vet är dånet efter flygplanet som sitter i flera dar efter i huvvet
När jag flög till Tokyo för ett år sedan så hade jag öronproppar under hela resan, jag hade blivit tokig annars!!
Tyckte faktiskt att det lät ganska rejält ändå, fast jag slapp "dån i huvudet" efteråt i alla fall, så testa det nästa gång!
Jag blir irriterad även när jag åker buss eller tunnelbana, tycker det låter åt helvete för mycket.
Det sjuka är att nya bussar verkar låta
mer än gamla!
Dörrarna på bussarna pyser nästan som pistolskott ibland, ja jag överdriver förstås, men förbannat obehagligt är det i alla fall!
Fast det känns ju lite dumt att sitta med såna där på bussen, då undrar väl folk om man är rubbad, med tanke på storleken!
Inte för att jag bryr mig så jättemycket om vad andra tycker precis, men det kan bli lite jobbigt om alla tror att man är vrickad.
Vh