JockScott skrev:Så här ser schemat ut:

Det finns bara ett problem, schemat visar inget delninsfilter, och det är egentligen inte ens ett riktigt schema eftersom generatorerna inte per definition är komponenter, utan något man stoppar dit för att simulera i datorn.
Är det frågan om någon slags quad-ampning (kallas det så?) eller quad-wiring? Varför heter de tre sista elementen laag, mid och hoog? Är det så de sitter i lådan eller? JockScott: vem har gett dig detta? Är det du som gett det titeln "crossover"?
Alla grå pluppar du ser betyder att komponenterna sitter ihop i den punkten. Ingen stans ser jag några ledare som korsar en annan utan att sitta ihop.
Kikade lite på kabinetten i din photobucket, snygga! Om jag var du skulle jag öva upp mina löd och läskunskaper genom att ta en hög skrotkomponenter och löda ihop. Har du några skräphögtalare till övers kan du ju alltid löda isär och löda ihop dem igen. Bygg gärna nån byggsats oxå, då får du lite lästräning också. Behöver inte vara nåt avancerat, köp en blinkande julgran eller nåt och löd ihop.
Det vore ju synd med kallödningar och annat fult i så snygga kabinett tycker jag.
Och just det! Behöver du tråd så köp tråd! Vad skall du ha den till?
Lycka till!