Någon som har någon förhandsinformation om dessa:
ScanSpeak Illuminator
http://www.tymphany.com/files/ScS_Illuminator_Flyer.pdf
Gillade den visuella looken på basarna.
Moderator: Redaktörer
lilltroll skrev:
Gillade den visuella looken på basarna.
under-hung motor systems with large neodymium ring magnets. The patent pending motor offers a very long linear excursion together with a very high force factor.
Bredin skrev:De kunde inte göra så att "blomman" i konen blev symetrisk med monteringshålen? Bara en sån sak gör så att jag aldrig skulle köpa de
IngOehman skrev:Jag har klämt och känt lite på dem.
En lite extra kul grej för den tillverkare som vill glassa, är att man kan få custompräglade schassien, det vill säga att gjutformarna har gjorts på så vis att det är relativt lätt att meka ihop ett schassie som det står t ex JBL eller Wilson på kanten. Eller vad tillverkaren nu vill att det skall stå.
De där ögglorna är nog mest att betrakta som kosmetiska. Med det menar jag inte att de som sitter på baskonen inte påverkar ljudet, men att det nog inte är lämpligt att låta elementen arbeta så hört upp i frekvens att de kommer in i det frekvensområde som påverkas.
Vh, iö
IngOehman skrev:De där ögglorna är nog mest att betrakta som kosmetiska. Med det menar jag inte att de som sitter på baskonen inte påverkar ljudet, men att det nog inte är lämpligt att låta elementen arbeta så hört upp i frekvens att de kommer in i det frekvensområde som påverkas.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 214 gäster