Usch, jag tycker det är synd att Bamsefar känner som han gör, men jag förstår frustrationen.
Pekkas inlägg var fyllt av härligt spånande:
Vad sägs om baslådor med höjd upp till avfasningen på baksidan och samma bredd som i34-orna och som placeras dikt bakom desamma? ... Platta baslådor längs golvet som ges formen av upphöjt golv/trappsteg? Eller baslådor som ser ut som blomlådor, garderober eller sideboards?
Det är väl den vägen man får försöka vandra då det inte finns något färdigt alternativ från Ino Audio. Bygga själv och vara kreativ, men då är väl risken stor att systemet inte blir optimerat (som det ju redan är antar jag).
Jag har för mig jag sett någon på forumet bygga in sin Ino Audio-basmodul (storlek minns jag ej) i en bänk, med dörrar för. Den skulle ju sannerligen inte ta mindre plats än de befintliga lösningarna, men den försvinner ju ändå synligt ur rummet. Hade jag varit snickerihändig hade jag själv tyckte om en sådan lösning.
Hur Haakan_W löst det med sina PY2 gillar jag också, även om den fysiska storleken ändå känns skrämmande. Han använder (har använt?) dem som bänk for TV:n mer eller mindre. Iaf såg det ut så på bilder.
Av Pekkas förslag gillar jag mest "Platta baslådor längs golvet som ges formen av upphöjt golv/trappsteg". Det skulle ju nämligen kunna bli precis hur snyggt som helst, men jäsiken vilket jobb och Bamsefar har ju redan skrivit att för honom är det inget alternativ.
Bamsefar, jag hoppas du kommer tillbaka till tråden om du tycker någon skriver något vettigt.