Moderator: Redaktörer
soundbrigade skrev:celef skrev:hur lät den där linjekällan och naqrefs plutt? och nagref/steindl basen? och erik_johanssons projekt?
Om jag ska komma med konstruktiv kritik, tycker jag att HF-ledningen gjort ett bra jobba att fördela gracerna så att säga, men till nåsta år ska man nog inte bara tillse att det finns alla sorters prylar i alla rum, utan också kanske få en indikation på VAD som ska spelas och HUR det ska spelas.
Det är självklart() att alla HiFi-fånar samlas där man spelar Infekterade Musrommar med djupbas på hög volym. I en sådan samling passar inte anläggningar med transparens och finlir, på vilka det spelas jazz, blues och italienska ballader.
Alltså borde det delas upp lite efter hur våldsamt det ska låta.
Kaffekoppen skrev:Är det där din svar på celefs fråga?![]()
Svante skrev:Vee-Eight skrev:Hur var det nu... tala till bönder på bönders vis...
Hehe, ja det är ganska svårt att förenkla mycket och fortfarande tala sanning.
Svante skrev:I det här fallet hade det väl kanske varit lämpligare att säga att 1/4 av vågens effekt går i fyra olika riktningar. Som tankemodell iaf.
IngOehman skrev:Svante skrev:I det här fallet hade det väl kanske varit lämpligare att säga att 1/4 av vågens effekt går i fyra olika riktningar. Som tankemodell iaf.
Jag håller med Svante (och med V8!) även om jag tycker att "lämpligare"
inte duger när det fortfarande är olämpligt.![]()
profbd skrev:här var det fikastämning med en hel massa skummisar
bild stulen
soundbrigade skrev: Så djävla stor mage har jag väl ändå inte!!!!!
Naqref™ skrev:Av någon underlig anledning så blir man länge ju mindre sugen på kaffe man är.
IngOehman skrev:Svante skrev:Vee-Eight skrev:Hur var det nu... tala till bönder på bönders vis...
Hehe, ja det är ganska svårt att förenkla mycket och fortfarande tala sanning.
Just det - Tumregler suger!(På tummen?)
IngOehman skrev:
PS. Suveräna byggen! Suveräna fotografier! Sorgligt att jag inte var där.Missade det helt. Hur annonserades mötet?
soundbrigade skrev:Ärre nån som har mera billdur ....?
IngOehman skrev: Sorgligt att jag inte var där.Missade det helt. Hur annonserades mötet?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster