Moderator: Redaktörer
Celef: Jag tror inte att man generellt kan säga att färdigbyggt är vare sig bättre eller sämre än att bygga själv. Det finns många duktiga konstruktörer men det finns säkert lika många usla märkliga konstruktioner och jag tror inte ens att man kan säga att allt från en konstruktör är lysande!
Kraniet skrev:ang NHT så är det helt och hållet seas standardelement i diskant och mellanregister.
Diskanten är samma aluminiumdome som LTS använt. Vid tidpunkten representerade det "det bästa som fanns" enligt Kantor själv (läst i en intervju).
Nix, det hade jag inte! Synd att de inte hade MP12 för då hade jag nog köptNwalmaer skrev:KK: Har du sett denna? http://home.comcast.net/~jhidley/
Nwalmaer skrev:Sidan har varit uppe ett tag så de bra elementen är väl borta redan. Minns att det var betydligt fler från början.
Kaffekoppen skrev:Nwalmaer skrev:Sidan har varit uppe ett tag så de bra elementen är väl borta redan. Minns att det var betydligt fler från början.
Såg nog fel... MP12 verkar finnas där....hmm.. nu kliade det i fingrarna.... kul med ett element som det..
Kraniet skrev:poängen är dock den att det inte var några "superelement" ala Scan-Speak eller liknande utan förhållandevis billiga element som användes till NHTs toppmodell.
Andra exempel är ju ju tidiga Snell som inte heller använder speciellt "avancerade" eller dyra element.
Kaffekoppen skrev:Kraniet skrev:poängen är dock den att det inte var några "superelement" ala Scan-Speak eller liknande utan förhållandevis billiga element som användes till NHTs toppmodell.
Andra exempel är ju ju tidiga Snell som inte heller använder speciellt "avancerade" eller dyra element.
Personligen tycker jag det är det allt handlar om ... iallafall för mig.
Och visst älskar jag P17WJ - trotts dess brister[Jag har ju 8st]
ja min tanke är att om man går till flervägs så är det ju rimligast att använda element som arbetar utanför uppbrytningsområdet.
Hmm.. jag har två splirrans 8546:or liggandes som jag inte riktigt kan hitta på något medJocke skrev:betraktats som ett av de bästa kevlarelementen vid sidan om SS8546. /Jocke
Kaffekoppen skrev:Hmm.. jag har två splirrans 8546:or liggandes som jag inte riktigt kan hitta på något medJocke skrev:betraktats som ett av de bästa kevlarelementen vid sidan om SS8546. /Jocke
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 219 gäster