Moderator: Redaktörer
Haj jag har sett ett antal ritningar med fyra stackade Jordan-moduler, men ingen med tre.
Däremot har denna "Jordan Shelf" tre st större element, och dom är ju inte precis stackade...
Har Jordan gjort något bra överhuvudtaget?
Allt jag hört från Jordan har verkligen låtit skitilla.
celef skrev:jag kan ju minnas fel, det var kanske fyra element stackade på varandra. dessa satt på en vägghängd såg i plan ut som en trekant ungefär. dom stackade elementen skulle ge en cylindrisk vågform som korsades nån meter framför lyssningsposition. vägghögtalarna kompletterades med en sub
quote]
Kan denna beskrivning stämma:JORDAN JSE453 SATELLITE
The left hand unit is shown.
Drivers - 4 x JORDAN JX53. For use in conjunction with JORDAN bass systems JE66R or JE80.
Materials - 12.5 medium density fibre board.
Filling - BAF wadding or long fibre wool, compressed to about half its natural volume.
Fixing - 4 screws per driver into shown fixing bars. All edges to be sealed. Top and bottom overhangs provide support for a rigid grill. May be drilled for 3mm vertical metal bars or cords.
Decorative facia panel - wood, metal, ceramic, marble, etc. May be full size or with margins. Ensure it is thoroughly fixed across the whole surface to prevent rattles.
Location - wall mounted left and right units with clear wall space between. Fixed using concealed mirror hangers.
Vet ej, eftersom jag bara hört jordanelement i jordanlådor.
Det är därför jag frågar.
Kan denna beskrivning stämma:
Kan maila ritningen om du PM:ar en emailadress.
Jag har dock inte hört dom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 220 gäster