Här är framsidan. Nyckeln fanns inte från början, den satte jag dit för att slå på/av förstärkaren (Vridströmställare).
Klocknyckeln kan ju få en att tro att man skall dra upp den på något sätt, men den har jag satt dit som volymkontroll (Alps "Blue Velvet" Pot)
Baksidan med bara nätbrunn, polskruvar och 3,5mm stereo-jack som signalingång. Så minimalistiskt som möjligt eftersom den skall vara diskret, och bara kommer att användas med en bärbar cd-spelare.
Så här ser det ut om man öppnar locket...
...lite närmare.
Den inre "kontrollpanelen" med mute-switch (med tillhörande röd diod-indikering) och säkringshållare. Jag har säkrat både primär- och sekundär-sidan(varför vet jag inte

Själva stärkaren. En liten Tripath förstärkare från 41hz.com, Amp10. 2x50W i 8 Ohm med minimal THD. 2x100W i 8 Ohm med lite mer dist...

Den funkar faktiskt riktigt bra! Kanske inte vidare transparent, men den har ett härligt, detaljerat, varmt och mysigt sound (lite "rörigt"). Jag tror att mor min kommer att uppskatta den. Hon har precis möblerat om, och tyckte det såg förfärligt ut med en stor HK integrerad ståendes på skänken i vardagsrummet. Thé-lådan är hennes egen. Hon fick välja kabinett helt själv.
Vad tycker ni?
/TygelBy
PS. Jag vet, HF-strålning bla bla..., eftersom min låda inte är skärmad till min switchande förstärkare. Än så länge har jag inte stött på några problem (peppar peppar ta i...), och den som skall ha den har ju inga ultra höga HiFi-krav precis.
DS.