Moderator: Redaktörer
Vi har diskuterat här hemma om det verkligen är det. Han var en så vital del av bandets ljud. Så hur ska dom göra, ska dom ta in någon annan som spelar hans roll på en minneskonsert. Känns lite makabert.subjektivisten skrev:Jo, men bättre än inget alls. Sista chansen också.
Jo, men kan Queen turnera utan originalsångaren så fixar dom nog det.
verdad skrev:subjektivisten skrev:Jo, men kan Queen turnera utan originalsångaren så fixar dom nog det.
Nu är det väl helt fel att jämföra Queen med Broder Daniel. Att överhuvudtaget jämföra dessa både grupper är att häda!![]()
Queen är ju miltals mycket bättre än något svenskt festivalband.
Att ersätta Freddie Mercury är nog näst intill omöjligt, men att ersätta någon bandmedlem i Broder Daniel, torde ju inte kräva så värst mycket engagemang, vilken musikskoleelev som helst skulle kunna ta det jobbet.
verdad skrev:Nu är det väl helt fel att jämföra Queen med Broder Daniel. Att överhuvudtaget jämföra dessa både grupper är att häda!![]()
Queen är ju miltals mycket bättre än något svenskt festivalband.
Att ersätta Freddie Mercury är nog näst intill omöjligt, men att ersätta någon bandmedlem i Broder Daniel, torde ju inte kräva så värst mycket engagemang, vilken musikskoleelev som helst skulle kunna ta det jobbet.
Men jag har MKT svårt över folk som sätter sig över smak och dikterar vad som är korrekt smak och vad som är dålig smak. Vidrigt beteende enligt mig.
haha, blir mer och mer pinsamt. Nu kommer "dom har sålt mer skivor argumentet". Visst, därför är ju New kids on the block MKT bättre än Krall, Barber, Bibb, etc etc.
BD är, ENLIGT MIG, klart bättre än Queen med mkt mer personlig musik.
verdad skrev:Att en av deras konserter röstats fram som ett av de bästa liveframträdandet i rockhistorien säger väl ändå en hel del.
verdad skrev:Du får för mig naturligtvis tycka vad du vill, reagerade bara på att du jämställde dessa båda grupper och därför kommenterade jag det, i och med att långt ifrån alla tycker som du.
Ja just det, det är därför vi inte har skivan. För den hade sånt där skräp på sig. DVD'n har vi dock.PekkaJohansson skrev:När nu "Cruel Town" är på tapeten: har någon någonsin sett ett exemplar av skivan utan kopieringsskydd?
Med vänlig hälsning
Pekka
Och USA har röstat fram Bush två gånger, så vad vill du ha sagt?
a, men det är en skillnad att tycka olika om grupper och att skriva på ett överlägset sätt och nervärdera andra grupper och deras fans med idiotinlägg som "Queen är ju miltals mycket bättre än något svenskt festivalband" eller ännu värre "Att ersätta Freddie Mercury är nog näst intill omöjligt, men att ersätta någon bandmedlem i Broder Daniel, torde ju inte kräva så värst mycket engagemang, vilken musikskoleelev som helst skulle kunna ta det jobbet."
Men du verkar vara en idiot så varför ens svara på ditt patetiska inlägg?
Alexi skrev:Ja just det, det är därför vi inte har skivan. För den hade sånt där skräp på sig. DVD'n har vi dock.PekkaJohansson skrev:När nu "Cruel Town" är på tapeten: har någon någonsin sett ett exemplar av skivan utan kopieringsskydd?
Med vänlig hälsning
Pekka
Ja.Britt-Gunnar skrev:Alexi skrev:Ja just det, det är därför vi inte har skivan. För den hade sånt där skräp på sig. DVD'n har vi dock.PekkaJohansson skrev:När nu "Cruel Town" är på tapeten: har någon någonsin sett ett exemplar av skivan utan kopieringsskydd?
Med vänlig hälsning
Pekka
påverkar det ljudet om skivan har kopieringsskydd?
verdad skrev:Vet inte varifrån du fick detta. Fattar du verkligen inte att det är knepigt att jämföra en giganternas musikgrupp, med en liten musikgrupp från Sverige med varandra, och att jämställa dessa?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster