Det beror nog på att det var så (snar)likt ditt eget! (inlägg

Mvh A*
Moderator: Redaktörer
(Tankeställare till Mårten Design, kanske?)Bill50x skrev:Men, det är skittråkigt att läsa den ena skräpiga insändaren efter den andra där hans produkter döms ut
av folk som inte ens hört hans produkter. Han hånas, man vill inte ens lyssna på Mårtens Designs högtalare
därför det sker genom Jormas regi.
Audiomanikern skrev:(Tankeställare till Mårten Design, kanske?)Bill50x skrev:Men, det är skittråkigt att läsa den ena skräpiga insändaren efter den andra där hans produkter döms ut
av folk som inte ens hört hans produkter. Han hånas, man vill inte ens lyssna på Mårtens Designs högtalare
därför det sker genom Jormas regi.
- A*lltså för det första, hur "lyssnar" man till nätkablar? Inte ens Jorma Design har ju någonsin ens
varit i närheten av att ens försöka besvara detta spörsmål! För det andra, så är faktiskt.se Jorma-
-Design (till skillnad ifrån vissa Pop Idol-deltagare (på TV4)) mkt väl medveten om att medverkan
på div for@ i kombination med egenhändiga hyllandet av de egenkonstruerade (DIY-)produkterna
ofrånkomligen kommA*nbringa viss(;)) kritik! Trots detta väljer Jorma Design, med egenkonstruerad
(fågel)fria vilja, att om o om o om igen göra detta! För, varenda gång som Jorma Design debatterar
så går Jorma Design´s försäljning utav de egenkonstruerade (DIY-)produkterna... upp, detta vetA*!
Mvh A*
- He he, du är ny i klassen vaBill50x skrev:Klaga på Jorma ni, men var finns kritiken mot alla andra "dyr-fi"-kablar, kantsvarvning och
djupfrysning av cd´s, några pF hit eller dit i ett delningsfilter, mjuka fötter vs spikes, dyra kontaktdon, etc
Audiomanikern skrev:Jorma Design väljer att om o om o om igen debattera de
egenkonstruerade (DIY-)produkterna då försäljning utav dessa därmed går... upp!
- Återigen:Bill50x skrev:Lyssna på grejorna innan ni uttalar er!
Och innan ni har lyssnat, diskutera med öppna sinnen och framför allt - lyssna!
Audiomanikern skrev:, hur "lyssnar" man till nätkablar? Inte ens Jorma Design har ju någonsin ens
varit i närheten av att ens försöka besvara detta spörsmål!
mats skrev:Flint, därför jag var så förbannat löjlig. Jag länkade en nyhet angående Marcus kablar och sa då att det var proffskablar till ett billigt pris. Ma på Euphonia (han heter något annat på riktigt) påstod om jag minns rätt att så billiga kablar kan omöjligt vara proffs. Jag blev löjligt förbannad och länkade tråden till Prisjakt där jag vet att Marcus håller till. Han blev förbannad på Euphonia och dum som jag var så länkade jag hans svar i Euphonia. Med andra ord så länkade jag för mycket. Jag blev utslängd med rätta (har försökt bli medlem där men Timbre tycker självklart att det är bäst att jag håller mig väck) och Marcus blev medlem där och på Hififorum.
Man kan kalla det att jag byggde upp ett storgräll med mina länkningar![]()
Ungefär så gick det tilll, det var ett tags sedan nu
mats skrev:Mebranerik, så illa tror jag inte det är inte med själva Timbre i alla fall. Jag vet han inte är über ales mot de som inte har så super dyra system, för han gett mig råd och han såg inte ner på mig då, men det är ju klart rötägg finns det ju överallt. 96 % av medlemarna på den sidan är justa, de figurerar ju här, hififorum också som tex The Do it your self master Bernt.
Då det varit en del förfrågningar om lyssning hemma hos mig så tänkte jag erbjuda ett besök på fredag och lördag kväll hemma hos mig till er som kommer långväga ifrån och normalt inte har chansen. Vad som väntar er där finns att läsa i senaste High Fidelity (6-2004) Det blir inte plats för mer än ett begränsat antal (max 7 st. per kväll) och anmälan kan göras i Mårten Designs mässrum under mässdagarna.
Här lät det då?
EngelholmAudio skrev:Intresant!
Dyra kablar, SACD och membran som är hårda som få. Ändå ett bra ljud?![]()
EngelholmAudio skrev:Intresant!
Dyra kablar, SACD och membran som är hårda som få. Ändå ett bra ljud?![]()
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 40 gäster