Tja
Jag är hemma igen sedan ett par dagar nu, men eftersom jag har sittförbud har jag inte kunnat skriva någe värst. Jag har nu keyboarden på en barstol, så att jag kan stå.
Det ruskiga är att jag blev hemskickad från sjukhuset utan de mediciner som jag skulle ta (ärr hämande), min läkare var inte där på utskrivningsdagen, och ingen annan hade tydligen tid att ha ett utskrivningssamtal och receptskrivning. Jag fick reda på att jag behöver dessa mediciner eftersom jag igår tog kontakt med kirurgen för att berätta att smärtan i benet var tillbaka. Då han frågade vilken medicin jag åt svarade jag sanningsenligt "ingen", när han frågade vem som skrev ut mig svarade jag likadant. Han höll på att tappa luren lät det som, och flämtade att "så får det inte gå till" och "oj,oj,oj" . Så nu har jag i alla fall fått preparaten utskrivna. Men det kanske är för sent. Jag har troligen redan fått grisig ärrvävnad i ryggen, eftersom smärtan kommit tillbaks.
Skitsamma, livet är ett helvete och det är ju ingen nyhet.
Tur då att gainclone MK3 skall färdigställas, så fort jag kan sitta, enbart anslutning av signal och högtalarkabel återstår. Räkna med att få se MYCKET kompakta kretskort, och en i mitt tycke, snygg blågrå låda med attityd.
PerAnders, kan du pm:a mig om detaljerna, så snart jag kan sitta sätter jag gärna igång att dränka mina sorger i lödångor