Moderator: Redaktörer
Han slutade väl skriva här för några dagar sedan?Style skrev:Richard skriver väl såna inlägg var och varannan dag?
Magnuz skrev:Förr kunde man ju knappt nämna andra märken utan att det kom en liten ilsken Linnist som gubben ur lådan och berättade att Linn minsann var minst 18 gånger bättre än allt annat. Så är det inte längre. Vad har hänt? Är Linn inte längre en faktor att räkna med eller har de blivit ett vanligt tråkigt märke bland andra?
Moment-23 skrev:Sneakyn kostar väl runt 12-13 papp och för att vara linn så är det pratiskt taget att skänka bort grejjerna
Magnuz skrev:Moment-23 skrev:Sneakyn kostar väl runt 12-13 papp och för att vara linn så är det pratiskt taget att skänka bort grejjerna
Det är kanske där skon klämmer för Linn, de är orimligt dyra. Jag tycker det snarast verkar som om de har dyrare produkter än någonsin.
Magnuz skrev:paa skrev:Han slutade väl skriva här för några dagar sedan?Style skrev:Richard skriver väl såna inlägg var och varannan dag?
Gjorde han? Vad får dig att tro det?
Richard skrev:...
Jag lämnar härmed forumet- denna gång permanent.
...
H. Richard.
paa skrev:Richard skrev:...
Jag lämnar härmed forumet- denna gång permanent.
...
H. Richard.
Från:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 354#564354
prolinn skrev:... men nämn en CD-spelare som ger bättre pris-prestanda än dagens CD-spelare från Linn.
Max_Headroom skrev:prolinn skrev:... men nämn en CD-spelare som ger bättre pris-prestanda än dagens CD-spelare från Linn.
Vilken som helst för 2000 spänn (pioneer eller andra med distorsionsgeneratorer inbyggda undantagna).
Prestandan hos CD-spelare har mycket svag koppling till pris och skillnaderna mellan i princip marknades samtliga normala CD-spelare är mycket liten.
Magnuz skrev:Ayn0r skrev:Jag tror att en grej är att handlarna har blivit lite mer laidback nu än förut, av olika orsaker.Ayn0r skrev:Sen har Linn som företag också blivit mer laidback i sin framtoning.
Tror du har ganska rätt i det.
Laila skrev:Harryup skrev:Kaffekoppen skrev:Det är rätt intressant hur man kan vara så enastående säker.
Du måste verkligen ha jämfört med tiotusentals apparater!
Tänker du på Max uttalande?
Jag tycker båda är för säkra.
mvh/Harry
Vems är det andra ?
Britt-Gunnar skrev:Laila skrev:Harryup skrev:Kaffekoppen skrev:Det är rätt intressant hur man kan vara så enastående säker.
mvh/Harry
Vems är det andra ?
prolinns som låg ovanför Koppens inlägg kanske?
Laila skrev:Britt-Gunnar skrev:Laila skrev:Harryup skrev:Kaffekoppen skrev:Det är rätt intressant hur man kan vara så enastående säker.
mvh/Harry
Vems är det andra ?
prolinns som låg ovanför Koppens inlägg kanske?
Är du här o "hugger" nu igen ?
ps."Dumsnut"ds.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 42 gäster