Carlsson Rockar hårt!
.jpg)
/Danne
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Nu snackade jag iof om vilket förträffligt kort som tagits.
Medans du direkt snöade in på objektets skönhet eller inte. Som alltid
LEXrasta skrev:Eftersom min kvinna hade gjort sig fin för att gå ut att äta romantisk middag med mig så bestämmde jag mig för att ta några bilder på henne.
Jag såg Carlsson högtalarna i sökaren och tänkte genast på faktiskt.se så jag komponerade om bilden och tog denna bild.!
/Danne
Greensleeves skrev:Alltså... har jag förstått det rätt..? Någon slags hifi-lag, anger följande:
Alla gentlemän som införskaffar Carlsson-högtalare ligger automatiskt väl till hos överjordiskt vackra skönheter.
Alla gentlemän som införskaffar Larsen-högtalare ligger automatiskt väl till hos överjordiskt vackra skönheter, och blir automatiskt stolta fädrer.
Har jag sammanfattat det rätt..?
Greensleeves skrev:... Har jag sammanfattat det rätt..?
petersteindl skrev:Absolut![]()
Greensleeves skrev:Greensleeves skrev:... Har jag sammanfattat det rätt..?petersteindl skrev:Absolut![]()
Få nöjen i livet torde vara ljuvligare än djupare visshet om saker och ting..!
Falkis skrev:Jag vill också vara Carlsson!
avr7000 skrev:Det är lätt att vara Carlssonägare och fader i början när de är små och lätthanterliga... Denna krabat är numera en 3 årig fullblods, mittploppsintryckande högtalarterrorist...
avr7000 skrev:Han må se beskedlig ut....
Men har redan lyckats accumulera HiFi-skador till ett ekonomiskt värde av kanske 4-5000 kr...
avr7000 skrev::D
De där två virvlarna han har i håret i pannan/hårfästet beror nog på diskontinuiteter i den underliggande skallbensstrukturen....
Horn skall det nog bli....
![]()
avr7000 skrev:De där två virvlarna han har i håret i pannan/hårfästet beror nog på diskontinuiteter i den underliggande skallbensstrukturen....
Horn skall det nog bli...![]()
Greensleeves skrev:Peter,
Vågar jag, med den allra största respekt, försynt fråga om du tycker att vissa vuxna framstår som mindre energiska, fantasifulla och spännande som de individer de är..?![]()
![]()
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 11 gäster