Använder f.n. en gammal 22L, S-system med snedställd diskant från 70-talet som center.

Edit;
Har ett par OA-50 lådor, kanske dessa kan fungera? Lite stora kanske?
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
paa skrev:Jag skulle programmerat en phantom-center, speciellt med Carlssonhögtalare som verkligen inte ger något hål i mitten!
paa skrev:Jag skulle programmerat en phantom-center, speciellt med Carlssonhögtalare som verkligen inte ger något hål i mitten!
Densen skrev:Jag har för mig att jag har läst att Larsen hade för avsikt att ta fram en center enligt Carlssonkonceptet? Är det någon som har info om detta förutom då John själv förståss?
Naqref™ skrev:Densen skrev:Jag har för mig att jag har läst att Larsen hade för avsikt att ta fram en center enligt Carlssonkonceptet? Är det någon som har info om detta förutom då John själv förståss?
Jag sitter med den brevid mig just nu. Det finns dock en del saker kvar innan den är (försäljnings)färdig och vis av andras erfarenhet så ska man kanske inte komma med konkreta offentliga tidsplaner då.En liten förhoppning är att den ska kunna visas på Arken om en dryg månad.
Annars tycker jag du redan har fått bra tips i tråden. Jag har personligen inget behov av en center till mina L6.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: ajna och 27 gäster