Mats skrev:Bill50x skrev:MrUncool skrev:Näe du... Det var en tydlig och onödig provocering*. Du lyckades bra också. Innan ditt inlägg var det lugnt, efter inte så lugnt. Grattis!
Tack

Detta är kommentarer som skrevs i denna tråd före mitt "provocerande" inlägg:
Det är ju du som beter dig som en 5 åring
En Linnbög som ältar substanslöst dravel och resten av deltagarna försöker vara artiga.
så jag väljer att bortse från dina taffliga insinuationer om märkesbögeri/fobi
När du kläcker ur dig förklemande tilltal
Det värsta är att du snackar om saker du inte har någon som helst aning om
Och vad föredrear du själv i en lika puckad jämfrelse
Att du skiter fullständigt i vad som skrivs är inget nytt.
Jag betackar mig från dina taffliga amatörpsykologiska försök till förklaringar
Jag vet inte om du skämtar, men din idiotiska "analys" skulle vilken 12-åring som helst göra bättre. Var fick du dessa korkade slutsatser från?
Ett typiskt inlägg från någon som inte har en susning om läget
Du har inte funderat på att skriva något vettigt och substantiellt som för diskussionen framåt? (min kommentar
)Nog om detta, nu tänker jag bara prata Linn - om jag har något att säga...
/ B
Helt otroligt låg nivå på denna debatt. Det är verkligen ingen tvekan om vem/vilka som i första hand har dragit ner diskussionen. Vad är "överstepräst" jämfört med ovanstående?!?
Ja, just det, vad är överstepräst jämfört med ovanstående? Dessutom: alla svarar för sina yttranden. Att någon är ohyfsad berättigar inte mig till att vara dito.
Men låt oss titta på citaten lite närmare:
1: subj (svar på Bigers inlägg)
2: JanBanan (efter Prolinns inlägg)
3: Hevi (svar på KarlXII's inlägg)
4: IÖ (svar till Floyd)
5: subj (svar till Floyd)
6: Conan (svar på paa's inlägg)
7: Subj (svar till V åtta)
8: Jan Banan (Svar till Majjen04)
9: dito
10: Prolinn (svar på CODY's inlägg)
11: Som sagt, Bill
Tycker du Mats fortfarande att det inte råder ngn tvekan om vem som har dragit ner diskussionen? jag skulle inte våga yttra mig i frågan. Om det nu spelade någon roll, vill säga, som sagt.