Trams skrev:Naqref™ skrev:Tja du föredrar ju Audio Pro framför pi60...
Nog för att jag gillar mina A.90 skarpt men om nån ville byta jämnt mot pi60, ja då skulle jag inte tveka;)
Är A.90 bättre än Black Diamond?
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Trams skrev:Naqref™ skrev:Tja du föredrar ju Audio Pro framför pi60...
Nog för att jag gillar mina A.90 skarpt men om nån ville byta jämnt mot pi60, ja då skulle jag inte tveka;)
Trams skrev:-distortion- skrev:Har inte sett en enda negativ kommentar på nåt sätt nånstans..
Enda gången jag har hört L6 så imponerade den inte alls...
Naqref™ skrev:Som att jämföra ruttna plommon mot mogna päron. Vem skulle inte ta det bytet?Trams skrev:Nog för att jag gillar mina A.90 skarpt men om nån ville byta jämnt mot pi60, ja då skulle jag inte tveka;)Naqref™ skrev:Tja du föredrar ju Audio Pro framför pi60...
petern skrev:Vi vill ha bilder!!!...och lite personliga, subjektiva, färgade omdömen OCH jämförelser mot Carlsson
ArneL skrev:Jag funderade också på.. "Hvilket rimelig (altså billigt) lite hifi-anlegg kan drive disse da?" ........3D kvalitet, altså holografisk prestanda er mycket viktig for illusjonen av kjøtt, blod, och musikens anda gestalt der i mørkret bland CD skivor, ångest och gledja, kjærlek och likgildighet........![]()
![]()
Naqref™ skrev:12kkr är grundpriset och sedan har jag för mig att det kostar 800kr extra för att få dom i svart eller vitt.
Stranne skrev:Naqref™ skrev:12kkr är grundpriset och sedan har jag för mig att det kostar 800kr extra för att få dom i svart eller vitt.
Är det så att de vita och svarta är lackerade utanpå körsbärsfanéret (eller lönn) och att det är det som motiverar det högre priset på lackerat?
MVH
AVR4000 skrev:1. Idag beställde jag ett par Larsen 6. Beräknad hemleverans under andra halvan av november.
Det ska bli mycket spännande att få hem dem och koppla upp Larsen Surround (med L4 bak).
Jag skulle dock behöva be Larsen 6-ägarna om en tjänst:
2. *Mät höjden från högtalarens undersida till högtalarterminalens nederkant.
3. *Mät själva terminalens höjd.
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster