Men det är klart det är ju kul att diskutera kring nästan meningslösa saker och framförallt om graden av meningslöshet.

Moderator: Redaktörer
Svante skrev:Jag hoppas Hotspur kan ursäkta ett litet halv-OT-inlägg. Vad är egentligen ormolja? Finns det, och varför har det kommit att symbolisera lurendrejeri?
Martin skrev:Tänk dig själv att stå med en fånig liten spray för 450kr i handen när du ska lyssna på en skiva, vem vill göra det?
Jag vet ett par forummedlemar som köpt, så visst finns det
Martin skrev:Vem (förutom Jorma då) skulle kunna tänka sig att ha ett par hollographs i vardagsrummet, på allvar? Jag tror inte det är många. Man måste nästan ha hobbyn i huvudet 24 timmar om dygnet för att överhuvudtaget kunna tänka sig att ta det klivet.
Fast inte på samma sätt, väl. Det är ju ingen tvekan om vad absorbenter kan göra direkt. Ett par hollographs däremot, det är lite överkurs på något sätt.norman skrev:Martin skrev:Vem (förutom Jorma då) skulle kunna tänka sig att ha ett par hollographs i vardagsrummet, på allvar? Jag tror inte det är många. Man måste nästan ha hobbyn i huvudet 24 timmar om dygnet för att överhuvudtaget kunna tänka sig att ta det klivet.
Jag har absorbenter i vardagsrummet... kan nog av många anses vara ungefär lika dumt (och alltså ungefär lika stort kliv att ta)...
Martin skrev:Men det är klart det är ju kul att diskutera kring nästan meningslösa saker och framförallt om graden av meningslöshet.
Style skrev:jag kan köpa att antistatspray kan ge effekt på CD-skivor. Men på kablar och högtalare? det verkar helt otroligt.
norman skrev:Ranefjord skrev:Skulle kunna tänka mig att det är just själva pysslandet som gör att det upplevda ljudet låter bättre.
Tung analys!![]()
nej, faktiskt inte. Kom på den direkt!
Martin skrev:Hur många här tex är intresserade av att köpa ECO3 och använda seriöst? Inte bara för att det är spännande att prova och 450kr gör ingen skillnad i budgeten eller något sådant.
Audiomanikern skrev:Hej B50x!
Är detta verkligen sant? (Eller påhittA* B50x à la A*?) Om detta är sant? så verkar ju
EsoteriskHifi vara ngn slags A*llmän uppsamlingsplats för div knäppgökar (inkl somligA*!;))
Mvh A*
Style skrev:och den här damen skrev alltså i en tidning? Hon verkar ju lida av inte så få vanföreställningar och en total brist på teknisk allmänbildning. Låter som en person i nån extrem sekt av nåt slag.
Skrämmande att hon tillåts utrymme och dessutom säkert fick betalt.
Lysa med ficklampa på konen och höra försämring, fantastisk!! Iofs har jag en bekant som alltid grovt missförstår fysik, han skulle garanterat kunna tolka våg/partikelparadoxen på detta sätt.
Tänk dig själv att stå med en fånig liten spray för 450kr i handen när du ska lyssna på en skiva, vem vill göra det?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 34 gäster