Moderator: Redaktörer
StefanB skrev:Att jag endast förespråkar esoteriska och dyra hifi produkter är ett missförstånd,
Om man dömer ut något utan att ha någon erfarenhet av det så är det enligt mig ett tecken på fördomsfull dumhet.
Det är precis som ett barn som säger att det inte vill äta något, inte tycker om något, som det inte har smakat.
Bernt skrev:Det är precis som ett barn som säger att det inte vill äta något, inte tycker om något, som det inte har smakat.
Bra jämförelse.
StefanB skrev:Det som upprör mig, på samtliga forum, är då folk uttalar sig kraftigt om något de inte har någon som helst erfarenhet av. Det är precis som ett barn som säger att det inte vill äta något, inte tycker om något, som det inte har smakat.
StefanB skrev:Att folk blivit avstängda från Hififorum tror jag framförallt beror på att tonen och eventuella personangrepp, inte för att man avslöjar vissa sanningar. (tex innehållet i en kabel med klump)
StefanB skrev:Det som upprör mig, på samtliga forum, är då folk uttalar sig kraftigt om något de inte har någon som helst erfarenhet av. Det är precis som ett barn som säger att det inte vill äta något, inte tycker om något, som det inte har smakat.
dimitri skrev:Ger poäng till A* som står upp för sina åsikter!
Jag med
Men framför allt för att hA*n kan backa
Dimitri
Användare som besöker denna kategori: Skrote och 32 gäster