Kaffekoppen skrev:Det står i tråden att de skall fyllas igen
Ok, den är ju rätt gammal, så jag har missat det. Men det skall bli intressant hur, det vill jag veta.
Mvh
Filip
Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Det står i tråden att de skall fyllas igen
Kaffekoppen skrev:Han har pratat om spackel, men jag undrar om inte nån trälist skulle vara en ide..
norman skrev:Kaffekoppen skrev:Han har pratat om spackel, men jag undrar om inte nån trälist skulle vara en ide..
Jag skulle nog också vilja ha en trälist som är sågad med rätt vinkel.
Har nog glömt att säga att jag tycker det är ett mycket roligt bygge! Skall bli kul att se när det börjar bli klart, sen kanske man kan muta sig till en provlyssning!?
Fjonkalicious skrev:Kaffekoppen skrev:Det står i tråden att de skall fyllas igen
Ok, den är ju rätt gammal, så jag har missat det. Men det skall bli intressant hur, det vill jag veta.
Mvh
Filip
Kaffekoppen skrev:Mycket blir det
Kommer bli skitsnyggt!
chrisss skrev:Lite hjälp med kritisk utvärdering är viktigt.
Det är lätta att tycka att det är bra för att man har gjort det själv.
Fjonkalicious skrev:I dina cad-bilder ser man ju en mjukt avrundad skapelse. Såhär mitt i byggstadiet så ser det inte ut så, ...
Mvh
Filip
Kraniet skrev:lite sent nu kanske men ett alternativ till Seas hade ju kunnat vara Dayton RS serien. Väldigt låg dist och med svart kon istället. kolla hos zaph http://www.zaphaudio.com/6.5test/ dom är dessutom inte speciellt dyra (finns hos BMM för ca 400 kr). Men som sagt nu har du ju redan 4 stycken seas.. Men nån slags sprayfärg borde väl inte påverka elementet så väldigt mycket.
Förhoppningsvis kommer det upp lite byggbilder från mitt håll också. Men det är väggnära högtalare det också.
edit: w16 ligger under http://www.zaphaudio.com/5.5test/
celef skrev:det är ett galet stort projekt dettaatt du vågar
![]()
hur du provat ut systemet innan, med prototyper och så
Naqref™ skrev:Påminner om mina tävlingsbyggen men mer hardcore. Så från mig får du bara tummar upp.
Jag skall ringa SEAS å fråga vad man törs måla med.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 243 gäster