soundbrigade skrev:Du är konsult förstår jag.Vet hur jobet ska göras, men kan inte själv....
![]()
Bygger man med halvledare har man inte så mycket val när det kommer till den mekaniska uppbyggnaden - men visst, chassit är både snyggt OCH imponerande.
Haha, den var bra! Nej, jag är inte konsult, puuhh. Jag både vet och kan själv...
Vad gäller detta bygge så blir det mest en fråga om att trycka in grejorna på ett snyggt och funktionellt sätt i chassit. Nu har jag precis blivit övertygad om att stoppa in speaker protection också.
HenrikS skrev:Rekommenderar du detta chassi? Funderar på ett själv. Att stoppa i då blir 6st av Bullits kort för LM3886or.
Absolut! Chassit är väldigt välkonstruerat med bra passform för de olika detaljerna. Alla delar kommer väl förpackade i plast och i dubbla kartonger.
Var är bästa stället att köpa komponenter? Vi har åkt på några moms+tullkostnader på jobbet när vi beställt från Mouser. Vad säger ni om Farnell, Elfa, RS? Det vore fint att hitta en bra europeisk leverantör med låga priser och snabb frakt.