Om någon även har info om känslighet, impedans och ljudtryckskapacitet blir jag väldigt glad!
Moderator: Redaktörer
niklas skrev:Den tycks ha ramlat ur kompendiet
phon skrev:Konstigt, 2V-S1 finns med i mitt kompendium från HiFiKit med ritning, filter och allt. Alla sex varianterna står med.
Måtten är 26 x 48 x 22,7
Men .... det är i kompendiet över LTS-F1 den står ..... finns det flera olika 2V-S1?
Maarten skrev:Oj, jag som letat nyligen efter detta själv*Måtten verkar rimliga dock. Vet att IÖ skrev om den varianten i frågor&svar nån gång.
*Kompisens blev nu 22*33*14 eller nåt sånt. Tror inte att det spelar stor roll med en centimeter hit eller dit.
niklas skrev: Nej, det finns bara en LTS 2v-s1, men det finns en LTS S1 också (den äldre varianten). Det är den du anger måtten på och den heter alltså inte 2v-s1, bara S1.
niklas skrev:Hittade detta inlägg av Naqref.Naqref™ skrev:Fick data från Markih för några dagar sedan så du kan få yttermåtten (BxHxD) på de båda:
2v-f1: 21x40x25
2v-s1:21x32x15.2
Den infon borde väl komma från nåt nr. av MoLT?
RogerGustavsson skrev:Tror även det fanns en uppgift om innervolym. 6 liter var det nog som ansågs passande för en liten sluten låda som skulle kompletteras med basmoduler. Bredden och placeringen av elementen mätt från överkanten skulle bibehållas.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 18 gäster