Om någon även har info om känslighet, impedans och ljudtryckskapacitet blir jag väldigt glad!
Moderator: Redaktörer
niklas skrev:Den tycks ha ramlat ur kompendiet
phon skrev:Konstigt, 2V-S1 finns med i mitt kompendium från HiFiKit med ritning, filter och allt. Alla sex varianterna står med.
Måtten är 26 x 48 x 22,7
Men .... det är i kompendiet över LTS-F1 den står ..... finns det flera olika 2V-S1?
Maarten skrev:Oj, jag som letat nyligen efter detta själv*Måtten verkar rimliga dock. Vet att IÖ skrev om den varianten i frågor&svar nån gång.
*Kompisens blev nu 22*33*14 eller nåt sånt. Tror inte att det spelar stor roll med en centimeter hit eller dit.
niklas skrev: Nej, det finns bara en LTS 2v-s1, men det finns en LTS S1 också (den äldre varianten). Det är den du anger måtten på och den heter alltså inte 2v-s1, bara S1.
niklas skrev:Hittade detta inlägg av Naqref.Naqref™ skrev:Fick data från Markih för några dagar sedan så du kan få yttermåtten (BxHxD) på de båda:
2v-f1: 21x40x25
2v-s1:21x32x15.2
Den infon borde väl komma från nåt nr. av MoLT?
RogerGustavsson skrev:Tror även det fanns en uppgift om innervolym. 6 liter var det nog som ansågs passande för en liten sluten låda som skulle kompletteras med basmoduler. Bredden och placeringen av elementen mätt från överkanten skulle bibehållas.