Förstår faktiskt.se inte denna A*version gentemot Korsun V8i

att 1st liten Svensk hififörsäljare bosatt sig uti sinnet hos vissa

Mvh A*
Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Morello - nej, jag sysslar inte med självtortyr.
Nattlorden skrev:Blue - kan man inte höra skillnad på föresignalen och eftersignalen så är de enda möjligheterna något kan vara nyttjbart bättre att det är billiagare eller effektstarkare för samma pris.
Morello skrev:Nattlorden skrev:Morello - nej, jag sysslar inte med självtortyr.
Jag har inte heller FE-testat Krell, men jag skulle inte bli förvånad om en del modeller klarar testet galant. Tex är gamla KSA100 är en mycket robust och lågdistorderande konstruktion.
Klart att något skiljer DCD-625mk1 och mk2! Minst beteckningarna och tillverkningslanden Servicemanualen är nog ingenting att bedöma spelarna efter.
jag har ingen testapparatur alls hemma, förutom en Flukemultimeter.
Jag har inte den tekniska kompetensen som krävs för att kunna ställa upp ett korrekt blindtest, och jag har inte ekonomin som krävs för att ordna det praktiska runtomkring.
Dessutom har jag faktiskt inte ens testlyssnat mk1:an, och kan inte uttala mig om vilken som är den bättre apparaten.
Du må kalla det olika ursäkter, men jag tycker faktiskt inte att jag kan avkrävas blindtest.
Ja men så är det ju alltid, Audiomaniker. Behöver du ju inte fråga om!Audiomanikern skrev:Hej!
Förstår faktiskt.se inte denna A*version gentemot Korsun V8i? Eller är kan det vara somså
att 1st liten Svensk hififörsäljare bosatt sig uti sinnet hos vissa?
Mvh A*
JonasNilsson skrev:men vissa försvarar den som om det vore ett slag på liv och död.............
JonasNilsson skrev:Behövs nog ingen större teknisk kompetens för att göra ett blindtest.......
1 st DCD-625 kostar nog 800-1500:-
JonasNilsson skrev:Men du kan kräva det av andra i andra debatter? (Kablar osv.)
Viljan att beskriva en upplevelse och att dela med sig av en trevlig stund. Kanske?dawen skrev:marbrink: Givetvis inte, men varför finns det då ämnen som gång på gång kommer upp? Kablar, shaktis - you name it!
EngelholmAudio skrev:Viljan att beskriva en upplevelse och att dela med sig av en trevlig stund. Kanske?dawen skrev:marbrink: Givetvis inte, men varför finns det då ämnen som gång på gång kommer upp? Kablar, shaktis - you name it!
Hejsan,dawen skrev:EngelholmAudio skrev:Viljan att beskriva en upplevelse och att dela med sig av en trevlig stund. Kanske?dawen skrev:marbrink: Givetvis inte, men varför finns det då ämnen som gång på gång kommer upp? Kablar, shaktis - you name it!
Men om det nu finns skeptiker som hävdar att ens upplevelse inte är något annat än hjärnspöken, varför inte då ställa upp i ett blindtest?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster