Moderator: Redaktörer
Samtidigt aktar jag mig numera för att döma ut saker eftersom jag faktiskt blivit ”överbevisad” om att både Shakti stones, Bybees och ECO3 spray gör en klart hörbar skillnad.
StefanB skrev:Har någon av dessa lustiga herrar själv LYSSNAT på en anläggning med Shakti eller Bybees?
marbrink skrev:Vad jag än hade lyssnat på blint tror jag att jag skulle ha svårt att pricka rätt pga stress, förvirring,
nervositet och osäkerhet....
Audiomanikern skrev:Hej!StefanB skrev:Har någon av dessa lustiga herrar själv LYSSNAT på en anläggning med Shakti eller Bybees?
Jo men A*bsolut ja! (BehövA* säga att det var... ingen skillnad överhuvudtaget!)
Mvh A*
Nattlorden skrev:mats - jo, men ett negativt resultat är inget resultat. Så det spelar ju ingen roll. Det är bara statistiskt säkerställda positiva test som har någon betydelse.
mats skrev:Audiomanikern skrev:Hej!StefanB skrev:Har någon av dessa lustiga herrar själv LYSSNAT på en anläggning med Shakti eller Bybees?
Jo men A*bsolut ja! (BehövA* säga att det var... ingen skillnad överhuvudtaget!)
Mvh A*
Kan ju bero på en fanatiskt inställning (vilket kan vara tvärtom också) att har man bestämt
sig innan man hör något, ja då hör man ingen skillnad!
marbrink skrev:Detta j#vla tjat om blint hela tiden!Bara för man inte klarar ett blindtest betyder inte att det inte är någon skillnad. Jag tror jag skulle kunna missa att höra skillnader på olika akustikprylar eller förstärkare i blindtest...
Vad jag än hade lyssnat på blint tror jag att jag skulle ha svårt att pricka rätt pga stress, förvirring, nervositet och osäkerhet....
gromit skrev: Om man inte hör skillnad så betyder det ju ingenting. Det betyder definitivt inte att en skillnad inte finns!
/Gr.
gromit skrev:Åtminstone inte jämfört med Il Tempo Gigante som ju har 3500 hk och däck armerade med hönsnät!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], matssvensson och 16 gäster