Moderator: Redaktörer

Parced skrev:Högtalarna klara hos IÖ för avhämtning, alla elektronik införskaffad förutom BD och ett slutsteg till topparna.

Parced skrev:Bra tips, ska kolla upp minhembio ang bilderna.
Köpte de i28 i 9L pianolack IÖ hade färdiga.

Parced skrev:i28 passade mig bäst map pris/prestanda, är i min mening de snyggaste INO högtalarna (med viss tvekan för i32/34) och att IÖ dessutom hade ett par på lager i min önskefinish pianolack gjorde att valet var lätt. Vad gäller basmodulerna är det inte klart än. Utredning pågår...men det blev ett cr80s med infratillsats till i28:orna...
KK: Ikeas färdigsydda är överlägsna i pris, men de få valmöjligheterna i färg/utförande begränsar en del. Passade inte för min applikation då de är för täta. Jag skall spela igenom mina med 4 av a2:orna, så IÖ hade rätt specifika krav på draperityget.

hassesolo skrev:
Så du säger att A2:orna kan spela igenom Pagunette? Mycket intressant då jag helst vill dra draperiet för det främsta paret A2:or.
 mot hennes första val då jag tyckte det verkade för tjockt. Så vi enades om några andra tygprover som jag visade för IÖ - och han förkastade dem alla då de var för täta
 mot hennes första val då jag tyckte det verkade för tjockt. Så vi enades om några andra tygprover som jag visade för IÖ - och han förkastade dem alla då de var för täta  . Han rekommederade då detta 6868 tyg som jag inte visste vad det var för något. Men våran butik hade prover så jag och frugan gick dit igen - och då visade det sig att det var just det tyg som hon velat ha första gången! Optimal WAAAF mao. Tack IÖ
 . Han rekommederade då detta 6868 tyg som jag inte visste vad det var för något. Men våran butik hade prover så jag och frugan gick dit igen - och då visade det sig att det var just det tyg som hon velat ha första gången! Optimal WAAAF mao. Tack IÖ  

Parced skrev:Hassesolo: Pagunette Mount Lhotse 6868 finns i många sobra färger , bl a svart. Kanonsnyggt sammetsliknande tyg med viss melering. Elegant.
Rekommenderas av IÖ som ersättare till 6845 Soft Velvet.
390 kr/m.
Denna vecka 20% rabatt på Mariannes Gardinservice i Hudiksvall.

subjektivisten skrev:Satan, om man kanske kunde ha dig som bullvan för att köpa en 18 meter svart 6868 åt mig så jag slipper leta vidare här, speciellt nu när det är 20% rabatt

subjektivisten skrev:Parced skrev:Hassesolo: Pagunette Mount Lhotse 6868 finns i många sobra färger , bl a svart. Kanonsnyggt sammetsliknande tyg med viss melering. Elegant.
Rekommenderas av IÖ som ersättare till 6845 Soft Velvet.
390 kr/m.
Denna vecka 20% rabatt på Mariannes Gardinservice i Hudiksvall.
Satan, om man kanske kunde ha dig som bullvan för att köpa en 18 meter svart 6868 åt mig så jag slipper leta vidare här, speciellt nu när det är 20% rabatt

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster