Moderator: Redaktörer
Parced skrev:Högtalarna klara hos IÖ för avhämtning, alla elektronik införskaffad förutom BD och ett slutsteg till topparna.
Parced skrev:Bra tips, ska kolla upp minhembio ang bilderna.
Köpte de i28 i 9L pianolack IÖ hade färdiga.
Parced skrev:i28 passade mig bäst map pris/prestanda, är i min mening de snyggaste INO högtalarna (med viss tvekan för i32/34) och att IÖ dessutom hade ett par på lager i min önskefinish pianolack gjorde att valet var lätt. Vad gäller basmodulerna är det inte klart än. Utredning pågår...men det blev ett cr80s med infratillsats till i28:orna...![]()
KK: Ikeas färdigsydda är överlägsna i pris, men de få valmöjligheterna i färg/utförande begränsar en del. Passade inte för min applikation då de är för täta. Jag skall spela igenom mina med 4 av a2:orna, så IÖ hade rätt specifika krav på draperityget.
hassesolo skrev:
Så du säger att A2:orna kan spela igenom Pagunette? Mycket intressant då jag helst vill dra draperiet för det främsta paret A2:or.
Parced skrev:Hassesolo: Pagunette Mount Lhotse 6868 finns i många sobra färger , bl a svart. Kanonsnyggt sammetsliknande tyg med viss melering. Elegant.
Rekommenderas av IÖ som ersättare till 6845 Soft Velvet.
390 kr/m.
Denna vecka 20% rabatt på Mariannes Gardinservice i Hudiksvall.
subjektivisten skrev:Satan, om man kanske kunde ha dig som bullvan för att köpa en 18 meter svart 6868 åt mig så jag slipper leta vidare här, speciellt nu när det är 20% rabatt
subjektivisten skrev:Parced skrev:Hassesolo: Pagunette Mount Lhotse 6868 finns i många sobra färger , bl a svart. Kanonsnyggt sammetsliknande tyg med viss melering. Elegant.
Rekommenderas av IÖ som ersättare till 6845 Soft Velvet.
390 kr/m.
Denna vecka 20% rabatt på Mariannes Gardinservice i Hudiksvall.
Satan, om man kanske kunde ha dig som bullvan för att köpa en 18 meter svart 6868 åt mig så jag slipper leta vidare här, speciellt nu när det är 20% rabatt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster