Moderator: Redaktörer
Nahaz skrev:Sen vilka modeller jag saknar?
2x pi60, 2x bs60, 1x i14, 6x a2.
Dom saknas i min hemmabio.
Ton skrev:Saknar framför allt petskydd. Lever i ständig skräck i mitt eget hem kontrolerad, styrd och framför allt misstänker jag, högst medvetet utövad av en treårig grabb.Dome har blivit inpetad och leksaksbilar är som gjorda för att köras in i reflexporten.
Ingvar talade i julas om att det antagligen skulle dyka upp i början av detta året, bara firman som skulle göra dem fick ordning på saker & ting. Fram till dess lever vi i skräck.
steveo1234 skrev:För mig som inte är Ino-ägare så hade det varit guld med någon form av återförsäljare/distributör/leverantör i Öresundsregionen...
Jag hade omgående bokat in mig på en Infra Y8 och i32 demo.
Alexi skrev:Jo 560W kontinuerligt och >20'000W momentant, är lite mesigtDavid_A skrev:i64s med en något mer effekttålig diskant.![]()
Alexi skrev:Jo 560W kontinuerligt och >20'000W momentant, är lite mesigtDavid_A skrev:i64s med en något mer effekttålig diskant.![]()
patjoh skrev:Elementskydd finns till flera modeller, pi60, 28 osv. Men piP mf har inte det (men diskanten i piP är ju skyddad från början kan man säga).
screen skrev:Alexi skrev:Jo 560W kontinuerligt och >20'000W momentant, är lite mesigtDavid_A skrev:i64s med en något mer effekttålig diskant.![]()
![]()
Fifaaan...kan det verkligen finnas behov för mer...
i5 försvann då diskanterna tog slut. (Jag fick sista paret, förutom ett par tre stycken som var tingade åt något annat).
Användare som besöker denna kategori: genstruktur och 9 gäster