Moderator: Redaktörer
Nahaz skrev:Sen vilka modeller jag saknar?
2x pi60, 2x bs60, 1x i14, 6x a2.
Dom saknas i min hemmabio.
Ton skrev:Saknar framför allt petskydd. Lever i ständig skräck i mitt eget hem kontrolerad, styrd och framför allt misstänker jag, högst medvetet utövad av en treårig grabb.Dome har blivit inpetad och leksaksbilar är som gjorda för att köras in i reflexporten.
Ingvar talade i julas om att det antagligen skulle dyka upp i början av detta året, bara firman som skulle göra dem fick ordning på saker & ting. Fram till dess lever vi i skräck.
steveo1234 skrev:För mig som inte är Ino-ägare så hade det varit guld med någon form av återförsäljare/distributör/leverantör i Öresundsregionen...
Jag hade omgående bokat in mig på en Infra Y8 och i32 demo.
Alexi skrev:Jo 560W kontinuerligt och >20'000W momentant, är lite mesigtDavid_A skrev:i64s med en något mer effekttålig diskant.![]()
Alexi skrev:Jo 560W kontinuerligt och >20'000W momentant, är lite mesigtDavid_A skrev:i64s med en något mer effekttålig diskant.![]()
patjoh skrev:Elementskydd finns till flera modeller, pi60, 28 osv. Men piP mf har inte det (men diskanten i piP är ju skyddad från början kan man säga).
screen skrev:Alexi skrev:Jo 560W kontinuerligt och >20'000W momentant, är lite mesigtDavid_A skrev:i64s med en något mer effekttålig diskant.![]()
![]()
Fifaaan...kan det verkligen finnas behov för mer...
i5 försvann då diskanterna tog slut. (Jag fick sista paret, förutom ett par tre stycken som var tingade åt något annat).